marzieh1381 مدیر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 عنوان کسی هست | مشاهده متن کامل بحث + 465 بازدید | 64 پست دیروز یک اتفاقی برام افتاد😔 کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡 1404/10/30 | 08:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
marzieh1381 مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 چون تنها بودم ترسیدم چیزی بگمنکنه فامیلای خودم یا شوهرم منو ببینن بخدا چشام هیچ جارو نمیدید انقدر تند راه میرفتم که فقط صدای نفسام تو اون شلوغی میشنیدم کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡
marzieh1381 مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 یک دفعه یک موتور اومد بنده خدا من اصلا نگاه نکردم زد به پام من توجه نکردم بدو بدو سمت بانک که این اقا منو گم کنه کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡
marzieh1381 مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 ادامه داره بگم کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡
نگاربانو_ عضویت: 1404/09/16 تعداد پست: 951 بخدا ترسیدم اقا یکسری جدی دعوا کردم باهاشبهم میگفت چرا مثل قبل دعوام نمیکنی فحشم نمیدی میزدی تو صورتش
atita1440 عضویت: 1396/09/27 تعداد پست: 2943 تا آخر گفتی لایک کن يا رَب از هر چهِ خطا رفت هزار استغفار..
قاب؟؟؟ عضویت: 1397/05/07 تعداد پست: 1700 ادامه داره بگم چیشد؟ عاشق خوشی های ساده که باشی زندگی بهت لبخند میزنه😊
marzieh1381 مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 میزدی تو صورتش وای این خیلی بدهمن دوییدم که برم تو بانک منو نبینه پام گیر کرد به پله بانک با صورت خوردم زمین طوری که دراز شدم جلو در بانک😪😭😭 کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡
marzieh1381 مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 اه بگو دیگه گوشیم زنگ خورد وا کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡
نگاربانو_ عضویت: 1404/09/16 تعداد پست: 951 وای این خیلی بدهمن دوییدم که برم تو بانک منو نبینه پام گیر کرد به پله بانک با صورت خوردم زمین طوری ک ... قوی باش بترسی بدتر میکنه
marzieh1381 مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 2394 وای این خیلی بدهمن دوییدم که برم تو بانک منو نبینه پام گیر کرد به پله بانک با صورت خوردم زمین طوری ک ... پاشدم کل بدنم خاکیو اینم بگم چقدر ادما بد شدن یکی نیومد دستمو بگیره😪رفتم داخل بانک رو صندلی نشستم دستام انقدر میلرزید انگشتم پوست شد خون میومدبعد دیدم نگران بعد چند دقه اومد تو بانک من و دید رفت کاربری دست دونفر 🤷🏻♀️ باتجکر🫡
ترساخانم عضویت: 1400/01/20 تعداد پست: 1328 اخی چقد ادم حس بدی میگیره تو این شرایط هیچوقت تو زندگی و سختی هاش، هیچکس و هیچ چیز رو از خدا بالاتر ندونید و از خودش کمک بخواین نه از غیرخدا. قدرت مطلق خداست.