من حدودا چهار سال پیش پامو عمل کردم بخاطر اینکه کف پام صاف بود دوتا پلاتین گذاشتن تو مچ پام به صورت ضبدری حالا اونش زیاد مهم نیس سال بعدش پای چپمم همین عمل کردم سال بعدش پلاتین پای چپم یکیش در رفت و چون سرما خوردم بدون بیهوش یکیشو درآوردن و سال بعدش دوباره یکی دیگشم در رفت اونم با بیهوشی انجام شد ولی پای راستم اوکی بود حالا الان دوبار درد تو پای راستم ایجاد شده بعد وسط امتحانام
بنظرتون چیکار کنم؟؟