2777
2789
عنوان

قاتلش منم

204 بازدید | 29 پست

بچه ها من خیلی عذاب دارم میکشم من چند ماه پیش همسرم رو از دست دادم بماند که الان یه مرده متحرکم،همسرم افسردگی داشت قرص زیاد میخورد عادتم داشت قرص خواب چنتا میخورد،تلاش های منم برای ترک این کارش بی فایده بود همسرم همیشه زودتر از من میخوابید خیلی هم خوابش سنگین بود و با سر و صدا هم بیدار نمیشد،اون شب همسرم رفت خوابید چند ساعت بعد من رفتم بخوابم نفس میکشید ولی هر چقد صداش میکردم که درست بخوابه و خروپف نکنه بیدار نمیشد من احمق فکر کردم خوابه در صورتی که بی هوش بود و تداخل دارویی باعث اتفاق شد من احمق زنگ نزدم اورژانس فکر کردم خوابه،بچه ها قاتلش منم؟؟

نه شما نیستی، خدا رحمتشون کنه

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد 🌷فداییان خویش را برای خود سپر نکرد🌷به روی قلب میهنم به افتخار حک کنید🌷که مـــرد بود رهبرم، فرار از خطر نکرد 🌷بسوز ای سعی باطل، پرچم ایران 🇮🇷 نمی سوزد ☆ نمی دانی مگر در شعله ها، ایمان نمی سوزد ؟ ☆ گمان بردی که این بار، این حکایت فرق خواهد کرد؟ ☆ خدا فرعون را یکبار دیگر غرق خواهد کرد... ☆ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ✊🏻ما مثل هم نیستیم، ما از نسل حیدر کراریم♡شجاع و نترس♡وارث حیدر خیبر شکنیم♡نوبت ماست در از جا بکنیم. خیبر، خیبر یا صهیون👊🏻 تولد ۴۷ سالگی🎂خدایا شکرت 😍🤲🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز