2777
2789
عنوان

دندون یا پزشکی

400 بازدید | 47 پست

من لیسانس یکی از رشته های علوم پزشکی رو دارم و دانشجوی ارشد تهرانم ولی قصد انصراف دارم

میتونم آزمون لیسانس به پزشکی بدم و پزشکی تهران قبول شم یا دوباره کنکور بدم برای دندان پزشکی

کدومش منطقی تره که براش تلاش کنم

برای هر دو که تحقیق کردم با توجه به شرایطی که دارم تقریبا سختی جفتشون به یک اندازست اما مسیرشان کاملا متفاوته

اگه دندون میتونی بیاری دندون🗿

☆ دانشجوی دکترای عمومی داروسازی ❤️🕶 عشق میکنم با این زندگی حال میکنم بهتره قدرمو بدونی چون حقیقت رو میگم حقیقت تلخه اما بهتر از اینه که با دروغ سرتو شیره بمالونم یادمه یکی بهم گفته بود تو چرا اینقد باحالی بهش گفتم چون واقعا باحالم ههه راستی من اوقات فراغتم این سایته وگرنه خودم میدونم درس دارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظرم اگه اونقدر علاقه به پزشکی نداری که چشم بسته انتخابش کنی، دندون گزینه مناسب تریه

پزشکی واقعاً علاقه وافر میخواد

عقاب شکاری نترسد ز بوم، دو مرد خراسان دو صد مرد روم!

اگر درآمد برات مهمه پزشکی

اگر راحتی دوران تحصیل مهمه دندون

اگر میخوای یکم جلو بیوفتی لیسانس به پزشکی قطعا بهتره

بحث اشباع بودنم در نظر داشته باش دندون در یک سری شهر ها دیگه خوب نیست نه تنها نمیتونی کار پیدا کنی کسب زدنشم که خیلی سرمایه میخواد

پزشک عمومی هم اگر قراره بمونی و تخصص نگیری اصن سمتش نری بهتره

مشاور کنکورم اگر سوال دیگه ای بود درخدمتم

لیسانس به پزشکی مگه فقط بیست سی تا برنمیداره؟ شایدم کمتر

امسال ۴۰ تا

خیلی از درس هاشو خب خوندم و برام اونقدر سخت نیست خوندن دربارشون

ارشد هم تک رقمی شدم

سال کنکورم رو بیمار بودم برای همین دندون و پزشکی قبول نشدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چشم زخم

sbixlsry | 52 ثانیه پیش

آزادی

fatehghalbam | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز