meowdoleh مدیر استارتر عضویت: 1403/07/04 تعداد پست: 7138 عنوان ریزش مو 106 بازدید | 8 پست برای ریزش موهاتون چیکار کردین که تاثیر داشت ممنون میشم بگید دیگه خسته شدم ادامه داشته باشه کچل میشم😂 با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘 1404/10/27 | 14:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یخمک2000تومانی عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 4881 آزمایش بده بعد برو دکترسرخود دارو نخور من ریزش موهام گفت بخاطر سردی بدن و مشکلات هورمونیه چندروزه دارم دارو میخورم ولی فعلا نتیجه نگرفتم یہ مورچہ افسردگے میگیرہ😪 ازش مے پرسن چتہ ؟ مے گہ :هفت سال عاشق یکے بودم آخر فهمیدم چایے خشکہ😭😂
meowdoleh مدیر استارتر عضویت: 1403/07/04 تعداد پست: 7138 آزمایش بده بعد برو دکترسرخود دارو نخور من ریزش موهام گفت بخاطر سردی بدن و مشکلات هورمونیه چندروزه دا ... سردی بدن یعنی چی ؟ مشکل هورمونی یعنی ازمایشش جداعه از اونی که برای تنبلی و اینا میگیرن؟ چون برا اون ازمایش خون هورمونی دادم مشکلی نداشتم با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘
یخمک2000تومانی عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 4881 سردی بدن یعنی چی ؟ مشکل هورمونی یعنی ازمایشش جداعه از اونی که برای تنبلی و اینا میگیرن؟ چون برا اون ... من هم سونوگرافی و هم آزمایش خونم رو نشون دادم از اونجا فهمید مشکل هورمونی دارمسردی بدن یعنی مثلا طرف بخاطر اینکه زیاد سردیجات خورده پشت پلکش پف داره ، دیر به دیر پری میشه و ببخشید بعضی وقتا موقع خواب آب دهنش راه میفته یہ مورچہ افسردگے میگیرہ😪 ازش مے پرسن چتہ ؟ مے گہ :هفت سال عاشق یکے بودم آخر فهمیدم چایے خشکہ😭😂
meowdoleh مدیر استارتر عضویت: 1403/07/04 تعداد پست: 7138 من هم سونوگرافی و هم آزمایش خونم رو نشون دادم از اونجا فهمید مشکل هورمونی دارمسردی بدن یعنی مثلا طرف ... اعا من پریودم منظم سونو. هم انجام دادم و خونم دادم و چیزی نگفت اوکی بود برای تنبلی رفته بودم و اینکه کیست دارمکه گفت نه اوکیه بعد اب دهن اره بعضی تایما اینجوری میشم نمیدونم چرا کلا خیلی زیاد سردمم میشه و دستام یخ میکنن با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘
یخمک2000تومانی عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 4881 اعا من پریودم منظم سونو. هم انجام دادم و خونم دادم و چیزی نگفت اوکی بود برای تنبلی رفته بودم و اینکه ... اره منم چون یه تایمی خیلی دوغ و سیب زمینی خوردم بدنم سردی کردحالا چند تا دارو داده هم برای پوستم هم برای موهامجوش صورتم خیلی داره بهتر میشه ولی موهام رو دو سه تا داروش مونده که یکشنبه باید برم بگیرم یہ مورچہ افسردگے میگیرہ😪 ازش مے پرسن چتہ ؟ مے گہ :هفت سال عاشق یکے بودم آخر فهمیدم چایے خشکہ😭😂
meowdoleh مدیر استارتر عضویت: 1403/07/04 تعداد پست: 7138 اره منم چون یه تایمی خیلی دوغ و سیب زمینی خوردم بدنم سردی کردحالا چند تا دارو داده هم برای پوستم هم ... خیلیم خوب امیدوارم مشکلت کامل حل شه با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘