2777
2789

آزمایش بده بعد برو دکتر

سرخود دارو نخور

من ریزش موهام گفت بخاطر سردی بدن و مشکلات هورمونیه

چندروزه دارم دارو میخورم ولی فعلا نتیجه نگرفتم

  یہ مورچہ افسردگے میگیرہ😪 ازش مے پرسن چتہ ؟ مے گہ :هفت سال عاشق یکے بودم آخر فهمیدم چایے خشکہ😭😂  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آزمایش بده بعد برو دکترسرخود دارو نخور من ریزش موهام گفت بخاطر سردی بدن و مشکلات هورمونیه چندروزه دا ...

سردی بدن یعنی چی ؟ مشکل هورمونی یعنی ازمایشش جداعه از اونی که برای تنبلی و اینا میگیرن؟ چون برا اون ازمایش خون هورمونی دادم مشکلی نداشتم

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

سردی بدن یعنی چی ؟ مشکل هورمونی یعنی ازمایشش جداعه از اونی که برای تنبلی و اینا میگیرن؟ چون برا اون ...

من هم سونوگرافی و هم آزمایش خونم رو نشون دادم از اونجا فهمید مشکل هورمونی دارم

سردی بدن یعنی مثلا طرف بخاطر اینکه زیاد سردیجات خورده پشت پلکش پف داره ، دیر به دیر پری میشه و ببخشید بعضی وقتا موقع خواب آب دهنش راه میفته

  یہ مورچہ افسردگے میگیرہ😪 ازش مے پرسن چتہ ؟ مے گہ :هفت سال عاشق یکے بودم آخر فهمیدم چایے خشکہ😭😂  
من هم سونوگرافی و هم آزمایش خونم رو نشون دادم از اونجا فهمید مشکل هورمونی دارمسردی بدن یعنی مثلا طرف ...

اعا من پریودم منظم سونو. هم انجام دادم و خونم دادم و چیزی نگفت اوکی بود برای تنبلی رفته بودم و اینکه کیست دارم

که گفت نه اوکیه بعد اب دهن اره بعضی تایما اینجوری میشم نمیدونم چرا کلا خیلی زیاد سردمم میشه و دستام یخ میکنن

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

اعا من پریودم منظم سونو. هم انجام دادم و خونم دادم و چیزی نگفت اوکی بود برای تنبلی رفته بودم و اینکه ...

اره منم چون یه تایمی خیلی دوغ و سیب زمینی خوردم بدنم سردی کرد

حالا چند تا دارو داده هم برای پوستم هم برای موهام

جوش صورتم خیلی داره بهتر میشه ولی موهام رو دو سه تا داروش مونده که یکشنبه باید برم بگیرم


  یہ مورچہ افسردگے میگیرہ😪 ازش مے پرسن چتہ ؟ مے گہ :هفت سال عاشق یکے بودم آخر فهمیدم چایے خشکہ😭😂  
اره منم چون یه تایمی خیلی دوغ و سیب زمینی خوردم بدنم سردی کردحالا چند تا دارو داده هم برای پوستم هم ...

خیلیم خوب امیدوارم مشکلت کامل حل شه

با تو تا ابد میخوام حرف بزنم🍓💘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز