2777
2789
نه بابا فرهنگیان الان ۵٠درصد معدلهاگه شهر بزرگم هستی نیرو خیلی کم دارن

به نظرت نهایی رو ببشتر بخونم؟

شهر بزرگ نیستم

با هر کی قد لیاقتش فهمیدم با بعضیا بودن به خودم خیانته

به نظرت نهایی رو ببشتر بخونم؟ شهر بزرگ نیستم

بنظرم تقسیمشون کن

فیزیک ریاضی فرق زیادی نداره کنکور نهاییش

شیمی و زیستم هم تستی بخون هم تشریحی

عمومیام روزانه بخون

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم تقسیمشون کن فیزیک ریاضی فرق زیادی نداره کنکور نهاییششیمی و زیستم هم تستی بخون هم تشریحیعمومیام ...

انسانیم

با هر کی قد لیاقتش فهمیدم با بعضیا بودن به خودم خیانته

انسانیم

اها

بازم نسبت عمومیارو کمتر بزار

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

مشکل من بی حوصلگیمههه💔و اینکه خیلی خوابم میاد

منم همینطور

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

میشه بگید آیا برای کنکور تیر تایید سوابق زدید یا نه

نه موفق نشدم

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

شما راجب شیفت و حقوقای پرستاری اطلاعاتی داری؟

والا راستش من از ناچاری میگم الان پرستاری

همه اطرافیانم پشیمونن و دارن منم پشمون میکنن من شاید امسال اگه بتونم پرستاری ازاد بیارم بمونم برا سال بعد برم ی پیرای بهتر

اما بالاترین حقوق با 10 سال سابقه 28 یا 29 میلیون هست

و اینم میدونم که حداقل درماه 190 ساعت باید کار کنی وبالاتر

والا راستش من از ناچاری میگم الان پرستاری همه اطرافیانم پشیمونن و دارن منم پشمون میکنن من شاید امسا ...

۲۸ ۲۹حکم

با کارانه خیلی بیشتر میشه مطمعن باش

و اینکه شیفت شب برداری خیلی بیشتر آفی

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

خب با کارانه 28 29 منم مثل شما فک میکردم

نه بابا این دیگه خیلی کمه باور نکن

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

خب با کارانه 28 29 منم مثل شما فک میکردم

البته واسه ده سال سابقه خوبه

الان دبیر ۲٠سال سابقه اینو میگیره

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز