2777
2789
برای کسی خوبه که ۶ ماه اینا رژیم گرفته نه اینکه از شروع فست کنی

چطور؟ من الان از شروع این رژیم رو انتخاب کردم چند روزی هست میگیرم ۵ ۶ روز

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چطور؟ من الان از شروع این رژیم رو انتخاب کردم چند روزی هست میگیرم ۵ ۶ روز

خب از شروع خوب نیست فست کنی کلی به بدنت آسیب میزنی بهتره تا چند ماه کالری شماری داشته باشی بعدش فست رو شروع کنی

.....

امضات نوشتی جواب میدی به نطرت بین ما آشتی میشه یا نه؟ یا برای همیشه دا میشیم

عزیزم طرف مقابلت ذهنش درگیر رابطتون هست اگر یکم شما هم تلاش کنی و ایرونیا شما پا پیش بزارا قطعا درست میشه ولی باید زودتر اقدام کنی نه موقعی که از همدیگه ببرید که این بریدن از هم نزدیکه

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

خب از شروع خوب نیست فست کنی کلی به بدنت آسیب میزنی بهتره تا چند ماه کالری شماری داشته باشی بعدش فست ...

اوکیه ببینم چی پیشمیاد

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

دو هفته ۵ کیلو هیچ وزنم بر هم نگشت

وای خیلی خوبه

منم دوست دارن فعلا همینقدر کم کنم

فعلا هم قندم نیوفتاد از ساعت ۵ بعد از ظهر چیزی نمیخورم تا ۹ صبح میشه ۱۶ ساعت

از ۵ تا ۱۲ شب که گشنمه نیس

۱۲ هم میخوابم تا ۹

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز