2777
2789
عنوان

روبیکا

161 بازدید | 13 پست

سلام کسایی که روبیکا دارید آیا چت شما درسته برا من هر چی،پیام میخوام بفرستم کنارش،علامت قرمز،میاد لطفت جواب بدید

  یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان ما راذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من بله و ایتا دارم نمیرن حتما روبیکا هم همین طوره

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ.    خدایا شکرت بابت تمام هدایایی که به من عطا فرمودی زهرا 👩🏻😌🌹
نمیشه هیچ جا پیام داد

آخه یه گروه تو روبیکا هست چت میکنن اما پیاما من اینجوریه پ اونا چجوری پیاماشون میا د جواب همدیگه رو هم مسدن

  یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان ما راذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .
من بله و ایتا دارم نمیرن حتما روبیکا هم همین طوره

بله و ایتا رو میدونم.

  یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان ما راذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .

اره واسه منم همینطوره فقط میشه فوروارد کرد مثلا از کانال به یک گروه و یا از کانالی برای فرد مطلبی فرستاد.

من از روبیکا خرید کردم پیجش نماد طلایی روبیکا داشت الان پولمو خورده هر چه زنگ میزنم جواب نمیده یا مثلا اولا میگفت باشه میزنم چکار کنم.پشتیبانی روبیکا میشه تماس گرفت؟

اره واسه منم همینطوره فقط میشه فوروارد کرد مثلا از کانال به یک گروه و یا از کانالی برای فرد مطلبی ف ...

پشتبانی چتش بستس ولی شماره داره تماس بگیر حتما جواب میدن

من تا پول دادم که رژیم غذایی برام تنظیم کن دکتر همه جا قطع شده برنامم بدستم نرسید پول کلاس ورزش آنلاین دادم یهو همه چی قطع شد

نمیدونمم تا کی ادامه داره این قطعی ها

  یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان ما راذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .
پشتبانی چتش بستس ولی شماره داره تماس بگیر حتما جواب میدن من تا پول دادم که رژیم غذایی برام تنظیم کن ...

منم پول زدم به کارت بنده خدا برای بچه هام لباس خریدم اول که نفرستاد تا حالا فرستاده ناقصه و یک پالتو را نفرستاده حالا از اون روز هم نت قطعه یه شماره هم بود دیگه جواب نمیده تازه پیجش نماد روبیکا داشت.

واقعا نمیدونم چکار کنم . به خدا مرفع هم نیستم بتونم از پولم بگذرم پول زحمت کشی و کارگری دادم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تیرگی دورچشم

eadi | 18 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز