عزیزم شما اگه قسطی بخوای انجام بدی هر ماه باید ی هزینه ای پرداخت کنی ربطی ب اونا نداره هزینه ی ارتودنسی ام الان فک کنم بالای 50 باشه بستگی داره کجا بری
تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه قسطی کنه هرماه که میری کشتو سفت یا عوض میکنن قسطشو میدی
کیــم نبلِر کیــم نَچکِــر💜✌🏿قد کشیدن های ما پاداش جان فرسودن است. 🌱این روزا میگذره دلم آروم میگیره یه روزی میرسم به اون روزی که میخوام✨(۱۴٠۳/۶/۵)امیدوار برای رسیدن به آرزوها⚖️🎓(۱۴۰۴/۸/۲۷)
و خب اولش ازت یه مبلغی میگیرن بعد هر سری اونا رو عوض میکنی انگار قسط میدی من چون ۳ سال پیش ارتودنسی کردم ۵۰۰ میدم ولی الان فکر میکنم هربار ۲ میلیون باشه اولشم نمیدونم الان چقد میگیرن
عزیزم شما اگه قسطی بخوای انجام بدی هر ماه باید ی هزینه ای پرداخت کنی ربطی ب اونا نداره هزینه ی ارتود ...
بنظرت فرق داره کجا انجام بدی ارتو مگه یجور نیست؟
کیــم نبلِر کیــم نَچکِــر💜✌🏿قد کشیدن های ما پاداش جان فرسودن است. 🌱این روزا میگذره دلم آروم میگیره یه روزی میرسم به اون روزی که میخوام✨(۱۴٠۳/۶/۵)امیدوار برای رسیدن به آرزوها⚖️🎓(۱۴۰۴/۸/۲۷)
اونا اسمش اورینگ عزیزم درواقع سیما رو عوض میکنن اون کشا نگه دارنده سیمها روی دندونن که باعث حرکت دندونا میشن ماهی یکبار باید برا عوض کردن یا سفت کردنشون بری