2777
2789
عنوان

ارتودنسی

372 بازدید | 42 پست

سلام

راستش یه سوال در مورد ارتودنسی داشتم.

اینکه بعضیا هر چند ماه یکبار میرن اون رنگ قسمت مربعی ارتودنسیشون رو عوض میکنن چه جوریه؟ باید هزینه ای بدی؟

از هزینه ی کلا ارتودنسی و اون عوض کردن رنگش خبر دارین؟؟

من اگه قلبمم منت تپیدن بزاره درش میارم🔫🔗

عزیزم شما اگه قسطی بخوای انجام بدی هر ماه باید ی هزینه ای پرداخت کنی ربطی ب اونا نداره هزینه ی ارتودنسی ام الان فک کنم بالای 50 باشه بستگی داره کجا بری

تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه قسطی کنه هرماه که میری کشتو سفت یا عوض میکنن قسطشو میدی

کیــم نبلِر کیــم نَچکِــر💜✌🏿قد کشیدن های ما پاداش جان فرسودن است. 🌱این روزا میگذره دلم آروم میگیره یه روزی میرسم به اون روزی که میخوام✨(۱۴٠۳/۶/۵)امیدوار برای رسیدن به آرزوها⚖️🎓(۱۴۰۴/۸/۲۷)

اونا اسمش کشه

و خب اولش ازت یه مبلغی میگیرن بعد هر سری اونا رو عوض میکنی انگار قسط میدی من چون ۳ سال پیش ارتودنسی کردم ۵۰۰ میدم ولی الان فکر میکنم هربار ۲ میلیون باشه اولشم نمیدونم الان چقد میگیرن

عزیزم شما اگه قسطی بخوای انجام بدی هر ماه باید ی هزینه ای پرداخت کنی ربطی ب اونا نداره هزینه ی ارتود ...

بنظرت فرق داره کجا انجام بدی ارتو مگه یجور نیست؟

کیــم نبلِر کیــم نَچکِــر💜✌🏿قد کشیدن های ما پاداش جان فرسودن است. 🌱این روزا میگذره دلم آروم میگیره یه روزی میرسم به اون روزی که میخوام✨(۱۴٠۳/۶/۵)امیدوار برای رسیدن به آرزوها⚖️🎓(۱۴۰۴/۸/۲۷)

بنظرت فرق داره کجا انجام بدی ارتو مگه یجور نیست؟

اره تقریبا ی جوره مگه اینکه کسی خیلی دندوناش مشکل داشته باشه بهتره جای معتبر تری انجام بده من خیبی کم مشکل داشتم اون زمان ی جا رفتم ک مناسب بود قیمتش

تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792