2777
2789
وقتی هوا سرده معدت یخ میزنه؟مثلا دل دردبگیری

اصلا از این چیزا نمیتونم تشخیص بدم چون همه چیزای ترکیبی گرمی و سردی دارم😂مثلا ی روزایی توی سرما دلپیچه میگیرم بعضی اوقات ن

که تو دنیای منی سبز بمانی همه عمر✨🌸🍃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخلاق

اگه از بچگی شر هستی و لجباز و قد، صفرا هستی، آدمای صفرا زود عصبی میشن، زود تصمیم میگیزن و واکنش میدن، کلا سریع هستن


اگه فکرای منفی داری و بدبین هستی، سودا، آدمای سودا معمولا لاغر و سبزه هستن


اگه خوش اخلاق و بیخیالی، و پوست و موی خوبی داری دم هست، مزاج دم خیلی خوبه


اگه ترسو هستی و همیشه تو فکر اینی ک بقیه از رفتارت ناراحت نشن و اونا رو اولویت قرار میذی، بلغم هستی

اصلا از این چیزا نمیتونم تشخیص بدم چون همه چیزای ترکیبی گرمی و سردی دارم😂مثلا ی روزایی توی سرما دلپ ...

من خودم درگیرم با این چیزا مثلا تو بهار و تابستون خوبم تو پاییز و زمستون نه به خاطر آب و هواش

💛🌟

اخلاق اگه از بچگی شر هستی و لجباز و قد، صفرا هستی، آدمای صفرا زود عصبی میشن، زود تصمیم میگیزن و واکن ...

منی ک یکم سودا هستم یکم صفرا🤣

که تو دنیای منی سبز بمانی همه عمر✨🌸🍃
اخلاق اگه از بچگی شر هستی و لجباز و قد، صفرا هستی، آدمای صفرا زود عصبی میشن، زود تصمیم میگیزن و واکن ...

من فکر میکردم بلغمی ام ولی با توضیحات شما انگار دم هستم

درباره این مزاج توضیح میدین

اگه از گرما اذیت میشی گرمیاگه از سرما اذیت میشی سردیدیگه بگیر برو پایین. سردی خوردی بهت ساخت گرمی. گ ...

اکثر شبا حتی تو تابستون از گرمی پاهام اذیتم میرم اب یخ میزنم ولی از سرما رو میتونم تحمل کنم

که تو دنیای منی سبز بمانی همه عمر✨🌸🍃
ممکنه ولی باز طبع اصلی فرق داره اگه موهات از بچگی فر بوده، ممکنه سودا باشی مثلا

موهام همیشه موج دار بود نه فر نه صاف

که تو دنیای منی سبز بمانی همه عمر✨🌸🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز