2777
2789
عنوان

یه لحظه بیاین

176 بازدید | 19 پست

میگم شما هم سخت کسی رو میبخشین یا فقط من اینجوریم؟

مثلا اگر از اقوام باشه که کلا ازش متنفر میشم فقط تو مهمونی ها با هاشون حرف میزنم و اینا در حد معمولی

ولی خب مثلا مامان و بابام واقعا خوبن خیلی خوبن هرچی بگم برام انجام میدن ولی اگر یه دعوا کوچیک بشه زود عصبانی میشم و باهاشون حرف نمیزنم

به شدت لجباز و یه دندم

مامانمم میگه همیشه حق به خودت میدی کینه ای هستی و بی احساس

ولی اینجوریم که میگم من ازتون معذرت خواهی نمیکنم چون اشتباهی نکردم

همه میگن بی احساسی

به نظرتون نرمالم ؟ یا رفتارم اشتباهه؟

شما چجوریین؟

تعداد رای : 1
نظرسنجی
ا
1
100%
ا
0
0%

بهترین راه برای جلوگیری از یک زندانی این است که نگذارید او هرگز بفهمد که در زندان است ... داستایفسکی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من اینجوری نیستم

رفتارت اشتباه هست و حق با مادرته

خودت بیشتر در برابر این رفتار اذیت میشی

بار ها پیش میاد نزدیک ترین فرد زندگیت چون ادم هست مثل تو،دلت رو بشکنه

قرار نیست بذاریش کنار

قرار هست درمورد رفتارش باهاش حرف بزنی

و خیلی وقتا تو زندگی پیش میاد اشتباه از تو نیست اما برای اروم شدن اوضاع میری جلو و عذرخواهی میکنی

نباید غرور و خودخواهی داشته باشی

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

نه شده باخانواده ام خیلیییی شدید دعوا کنم پیش خودم بگم من دیگه اینارو نمیبخشم یا باهاشون حرف نمیزنمو ...

تو خیلی خوبی من این دفعه تو دعوا دستم زخم کردم گفتم هر وقت اینو ببینم یادم میاد چیا گفتین

بهترین راه برای جلوگیری از یک زندانی این است که نگذارید او هرگز بفهمد که در زندان است ... داستایفسکی

تو خیلی خوبی من این دفعه تو دعوا دستم زخم کردم گفتم هر وقت اینو ببینم یادم میاد چیا گفتین

سیسی من تو دعوا تا مرز خودکشی خودم هم پیش رفتم انقد اعصابم بهم میریزه😂🤌🏻

ولی خب چند روز بعدش همه چی عادی میشه دوباره مث قبل باهم رفتار میکنیم

طبیعیه اون لحظه هر رفتاری بکنی ولی سعی کن بعدش زیاد خودتو اذیت نکنی 🫠

تو خیلی خوبی من این دفعه تو دعوا دستم زخم کردم گفتم هر وقت اینو ببینم یادم میاد چیا گفتین

چند سالته؟

خیلی سختت میشه در اینده با این رفتار

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

چند سالته؟خیلی سختت میشه در اینده با این رفتار

۱۸

خیلی زود جوش میارم دست خودم نیس

بهترین راه برای جلوگیری از یک زندانی این است که نگذارید او هرگز بفهمد که در زندان است ... داستایفسکی

۱۸ خیلی زود جوش میارم دست خودم نیس

هیچ چیزی نیست که دست خود ادم نباشه

تا حدودی به خاطر سنی که داری طبیعی هست

اما باید رو خودت کار کنی و زمان هم میبره

خانوادت که هیچ یه روزی وارد جامعه میشی به صورت جدی

به این شکل نه تو محل کار نه دانشگاه نه تو رابطه نمیتونی موفق بشی چون ارامش و نداشتن غرور حرف اول رو میزنه

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

من فقط نوزده سالمه حقم نبود این همه اذیتم کنن

عزیزمم🥲

میدونم سخته

نمیدونم تا چه حد ولی داخل هر خانواده ای یه مشکل و تروما وجود داره

اینم که گفتم خودم به چشم خالمو دیدم که از یکی از افراد فامیل کینه داره باور کن اون فرد براش مهم نیست ولی خاله من هر سری فشار ، روانش بهم میریزه هر چی هم میگیم بیخیال شو نمیشه 🫠

برای آرامش خودتم که شده بیخیال باش ، دنیا دو روز بیشتر نیست همینجوریشم سخته واسه خودت سخت ترش نکن♥️✨

و فکرنکن که دارم ناامیدت میکنم

اتفاقا این سوالی که پرسیدی و درموردش تاپیک زدی

یعنی به شناخت کامل روش رسیدی و الان تغییر رو میتونی اروم اروم شروع کنی

و شروعش کن چون بیشتر همه به خودت ارامش میده

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792