2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سر در نمیارم ولی انشالله که مشکلت حل بشه

من این ماه امپول ازادسازی زدم امروز که ۷ روزه گذشته از پریم بیبی چکم هاله کمرنگ انداخت الان نمیدونم باردارم یانه

شما امپول زدین یا امتحان نکردی تا حالا؟

من واقعا تو حسرت بچه دارم افسرده میشم و کامل خودمو باختم

همین

همینو ۱۰ سال دیگه میفهمی ارزششو نداشت

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

سر در نمیارم ولی انشالله که مشکلت حل بشه من این ماه امپول ازادسازی زدم امروز که ۷ روزه گذشته از پریم ...

بله زدم

خیلی زود بی بی چک زدی و اون امپولا باروری کاذب نشون میده

3 روز بعد موعدت باید بزنی عزیزم

ایشالله بله نگران نباش خدا بزرگه

(داروسازم) چو ایران مباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد، به زودی در صور آزادی خواهیمدمید، باافتخار آذری هستم، یاشاسین ایران باشی عزیز آذربایجانیم،

یه چیزی بهت بگمبعد از ۱۰ سال به خودت میای میبینی ارزششو نداشت

موافقم ولی به هرحال حق مادر شدن هم چیزی نیست که ادم اسون ازش بگذره

زمستون امسال خدا نداشت...به آیندگان بگویید که در ورای ابر های این وطن در آسمان بالای سر قهرمانهای بی جان این خاک در زمستان ۴۰۴ هیچ خدایی پیدا نشد

بله زدم خیلی زود بی بی چک زدی و اون امپولا باروری کاذب نشون میده3 روز بعد موعدت باید بزنی عزیزم

امروز ۷ روز از موعودم گذشته هاله انداخت

۳ روز بعد موعدم زدم منفی بود همون روز و فرداش در حد دو قطره لکه داشتم یعنی میشه لک های لانه گزینی باشه؟

برام دعا کن

چشم
ایشالله بیای خبر بارداریتو بدی و نینیت سال بعد همین موقع بغلت باشه

(داروسازم) چو ایران مباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد، به زودی در صور آزادی خواهیمدمید، باافتخار آذری هستم، یاشاسین ایران باشی عزیز آذربایجانیم،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز