سلام دوستان من الان ۱۱هفته و۵روزم.یکی ازفامیلا هم چند روز زودتر ازمن حامله شده .میگه من نی نیمو حس میکنم.انگار زیر نافم مث نبض میزنه.ولی من اصلا احساسش نمیکنم.نگران شدم که نکنه پنیر زیاد خوردم ازاون باشه.بس من چرا حسش نمیکنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من سر پسر اولم نبض و زود احساس کردم ولی الان نوزده هفته ام تازه یکی دوروز حرکتاشو حس میکنم دکترمم گفت باید دیگ حس کنم چون نی نیم خیلی شلوغ و همش ول میخوره