2777
2789
عنوان

حرکت جنین

543 بازدید | 37 پست

سلام دوستان من الان ۱۱هفته و۵روزم.یکی ازفامیلا هم چند روز زودتر ازمن حامله شده .میگه من نی نیمو حس میکنم.انگار زیر نافم مث نبض میزنه.ولی من اصلا احساسش نمیکنم.نگران شدم که نکنه پنیر زیاد خوردم ازاون باشه.بس من چرا حسش نمیکنم  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عریزم من الان 19 هفتمه حسش نمیکنم

اون نبضم نبض جنین نیس نبض خودشه توهم زده

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       
چه ربطی به پنیر داره؟ 11 هفتهخیلی زوده. منم دیدم بعضیا میگن نبض حس میکنم ولی من خودم تو دو تا باداری ...

اخه شنیدم پنیر زیاد بخوری بچه قلبش نمیزنه .میگم نکنه حرکتشم بخاطر اون.

اون فامیلتون توهم زده حالا خیلی زوده برای حس کردن حرکت جنین  منم هنوز متوجه نمیشم

اره والا میگه وقتی میشینم یا میخوابم زیر نافم مث نبض میزنه.منم ناراحت شدم.گفتم نه من هیچی نمیفهمم.بعد گفت دختر زودتر حرکت میکنه

من سر پسر اولم نبض و زود احساس کردم ولی الان نوزده هفته ام تازه یکی دوروز حرکتاشو حس میکنم دکترمم گفت باید دیگ حس کنم چون نی نیم خیلی شلوغ و همش ول میخوره

یا امیرالمومنین علی علیه السلام
اره والا میگه وقتی میشینم یا میخوابم زیر نافم مث نبض میزنه.منم ناراحت شدم.گفتم نه من هیچی نمیفهمم.بع ...

اون فامیلتون توهم زده من بارداری دوممه و تجریه دارم و بهت میگم تا هفته ۱۹ و بیست فقط چیزای خییلی خفیف احساس میکنی

اون نبض هم به خاطر افزایش جریان خون تو رحمش احساس نبض داره همین

خدایا هر جایی برای نوشتن باشه مینویسم شکرت چون از شکرگذاری تو معجزه ها دیدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز