2777
2789
عنوان

سقط جنین

234 بازدید | 2 پست

سلام من تاخیر در پریود داشتم کلومفین و لتروزول و سینال اف مصرف کرده بودم بتا دادم و ۳۳۳۳بود رفتم پیش دکتر و ساک بارداریو دید دیشب افتادم به خونریزی و چند تا لخته اومد وقتی سونو انجام دادم نوشته بود شام بارداری مشاهده نمیشه دلیلش چی بوده؟بخاطر دارو ها کیفیت تخمک پایین بوده؟کسی تجربه مشابه داشته؟

من لترزول خوردم و باردارشدم مشکلیم نبود اتفاقا اینا کیفیت تخمک رو بالا میبره

مال داروها نبوده

جنین تشکیل شده مشکلی داشته که اکثرا ژنتیکی هست مثلا کروموزوم ها و...

دوباره اقدام کن

روز ۲۱ اسفند ۹۸ دو خط خوشگل موازی که به هم نمیرسند نوید رسیدن روزای قشنگ رو دادن❤😍 خدا شکرت لطفا این دو خط رو نصیب هرکی که نی نی میخواد بکن.فرزند ایران و جان فدای میهن🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است من دلم پیش غریبی ست که نامش وطن است

دیگه سقط کردین

دلایلش کیفیت تخمک پایین

کیفیت اسپرم پایین

خدای متعال نمیخواد

و هزاران دلیل

انشالله بعدی

فقط 5 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

یعنی تو نمیدونی من متاهلم و متعهد و مادر فرزند بمن درخواست دوستی میدی لاشی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792