2777
2789
عنوان

دهه شصتیا

5821 بازدید | 62 پست

شما هم مثل من شده یه شب فکر کنین دیگه کارتون تمومه

ولی صبحش به خاطر بچه هاتون پاشین و ادامه بدین

چقدر امشب غم روی دلم سنگینی میکنه

۱۸ ساله ازدواج کردم

مادر دوتا پسرم

پسر بزرگم هم قد و قواره ی خودمه

با سی و پنج سال سن امشب در حد مرگ از شوهرم کتک خوردم

قسمت بد ماجرا اینجاست که صبح باید وانمود کنم همه چی خوبه

تا بچه هام چیزی نفهن .

تازه صبح عازم سفرم هستیم

خوشحال میشم پیجم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام....منم دهه شصتیم....چه سخت..آخه چرا باید دست روت بلند کنه!

ازآنچه به آن ناامیدی،امیدوارتر باش تا به آنچه به آن امیدواری/موسی رفت برای اهل وعیالش آتش بیاورد،خدا با او سخن گفت❤️

تنها زمانی آرامش میگیری که تو هم در جواب بزنیش

وگرنه به جاش از غصه موهات میریزه

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

درسته سخته ولی برای بچه هات بساز شوهرت انتخاب خودت بوده ولی بچه که انتخابشون شما نبودید خودتون انتخاب کردید که بیاریدش میدونم الان چقد حالت خرابه ولی این شبم صب میشه میگذره 💗

اینقدر امشب دلشکسته بودم که بعداز مدت ها تاپیک درد دل زدم خیلی غرورم شکسته سنم بالا رفته تحمل بی حرم ...

دستش بشکنه الهی

نره خر بی مغز

همه دنیام ،همه سرمایه زندگیم بچه هامن . باهاشون بزرگ شدم مادرشدم .اصلن زندگی من از وقتیکه طعم مادری رو چشیدم شروع شد و اونوقت بود که انگار خدا منو دید و بهم همه چی داد . دستهای کوچولویی که هرروز لمست میکنه بغلت میکنه و بوست میکنه ‌.تمام تلاشمو میکنم تا آینده درخشانی براتون بسازم فسقلی های من . از خدا میخوام این حس ناب و به همه چشم انتظارهای نینی سایت ببخشه و خدا دل همه رو شاد کنه آمین یا رب العالمین 

سلام....منم دهه شصتیم....چه سخت..آخه چرا باید دست روت بلند کنه!

یه رزیتا تو مهد کودک همکلاسی من بود

سال ۷۱ حدودا

شهادت رهبر شهیدم مبارک ...راه ادامه دارد .شبهه یا سوالی داشتید بپرسید ...فقط و فقط سوالات معرفتی دینی خودتون بپرسید و سوال شخصی نپرسید ...............................حدیث کسا حداقل ۳ نفری بخوانید برای این ایام و سوره فتح........................................................................جهت دفع شیاطین انس اللهم صل علی محمد و آل محمد..........

اینقدر امشب دلشکسته بودم که بعداز مدت ها تاپیک درد دل زدم خیلی غرورم شکسته سنم بالا رفته تحمل بی حرم ...

اسی منم تقریبا همسن شمام ...ولی بچه هام کوچیکن😔داشتم فکر میکردم چقدر لذت بخشه تو این سن ادم یه پسر 18ساله داشته باشه که هم قد خودشه🥰یه مرد داری که مثل کوه پشتته و روت غیرت داره😍

ز گیتی دو کَس را سپاس....یکی حق شناس و یکی حدشناس🌻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز