2777
2789
عنوان

💤

| مشاهده متن کامل بحث + 623 بازدید | 44 پست
آره یادتونه چه چیزایی میگفتیم تا ساعت ۷ صبح🥲🥲🥲جلبک سبز و بچه هاششش

آره یادمه عزیزم

دلم برات تنگ شده بود اما نام کاربریت و یادم نبود

من فقط پروفایل ها یادم می مونن

 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
آره یادمه عزیزم دلم برات تنگ شده بود اما نام کاربریت و یادم نبود من فقط پروفایل ها یادم می مونن

من چقدر تلاش کردم تگتون کنم ولی کاربریتون پیدا نمیشد

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من چقدر تلاش کردم تگتون کنم ولی کاربریتون پیدا نمیشد

اگه اسمم و یه سره بنویسی تگ میشم

@lonleyqueen

منم چند بار به دلم افتاده بود که بهت پیام بدم

هر چند این روزا زیاد به سایت سر نمی زنم


 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
اگه اسمم و یه سره بنویسی تگ میشم@lonleyqueen منم چند بار به دلم افتاده بود که بهت پیام بدمهر چند این ...

نه من مشکلم این بود به جای lonley ,lonely میزدم برای همین نمیاورد

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

اگه اسمم و یه سره بنویسی تگ میشم@lonleyqueen منم چند بار به دلم افتاده بود که بهت پیام بدمهر چند این ...

منم میخواستم واقعا چون خیلی باحالی و انرژی مثبت🥹🥹🥹💖💖

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

منم میخواستم واقعا چون خیلی باحالی و انرژی مثبت🥹🥹🥹💖💖


مرسی عزیزم نظر لطفته

منم از مصاحبت با شما لذت می برم💜

 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
مرسی عزیزم نظر لطفتهمنم از مصاحبت با شما لذت می برم💜

خداروشکر💖💖💖

ولی من الان نگران الهه ام میخواست از سایت بره نکنه واقعا تعلیقش کردن

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

خداروشکر💖💖💖ولی من الان نگران الهه ام میخواست از سایت بره نکنه واقعا تعلیقش کردن

چرا می خواد از سایت بره؟

فکر نکنم تعلیق شده باشه چون هنوز میشه اطلاعات کاربریش و بررسی کرد

 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
چرا می خواد از سایت بره؟فکر نکنم تعلیق شده باشه چون هنوز میشه اطلاعات کاربریش و بررسی کرد

الان مدل تعلیقی فرق کرده کسی که تعلیق میشه همه چیش باقی میمونه فقط خودش نمیتونه پست جواب بده یا لایک کنه

یه سری مسائل پیش اومد که خیلی یهویی شد و من حتی وقت نکردم متقاعدش کنم که نره

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

الان مدل تعلیقی فرق کرده کسی که تعلیق میشه همه چیش باقی میمونه فقط خودش نمیتونه پست جواب بده یا لایک ...

ای بابا خب تعلیق شدن این جوری که اصلاً فایده ای نداره کاش اینقدر عجولانه تصمیم نمی گرفت

 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
ای بابا خب تعلیق شدن این جوری که اصلاً فایده ای نداره کاش اینقدر عجولانه تصمیم نمی گرفت

کاش

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

کاش

دلم بدجوری گرفت ،دختر باحال و شادی بود

 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
دلم بدجوری گرفت ،دختر باحال و شادی بود

دقیقا،شخصیتش خیلی به من میخورد

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

دقیقا،شخصیتش خیلی به من میخورد

بی خودی ذهنت و درگیر نکن حتماً دلیلی برای تصمیمش داشته

اگه راه ارتباطی دیگه ای داری ،همونجا بهش پیام بده

 یخ زیر لب گفت :(چه فایده که زندگی کنی و کسی را دوست نداشته باشی ؟چه فایده که کسی را دوست داشته باشی ولی نگاهش نکنی!) روزها یخ به آفتاب نگاه می کرد. خورشید و درخت می دیدند که هر روز کوچک و کوچک تر می شود. یخ لذت می برد ،ولی خورشید نگران بود. یک روز که خورشید از خواب بیدار شد تکه ی یخ را ندید. نزدیک شد. از جای یخ ،جوی کوچکی جاری شده بود. جوی کوچک مدتی که رفت، توی زمین ناپدید شد. چند روز بعد، از همان جا، یک گل زیبا به رنگ زرد، به شکل خورشید رویید.هر جایی که آفتاب می رفت، گل هم با او می چرخید و به او نگاه می کرد.گل آفتاب گردان هنوز خورشید را دوست دارد، او هنوز عاشق خورشید است. ❤️✨
بی خودی ذهنت و درگیر نکن حتماً دلیلی برای تصمیمش داشته اگه راه ارتباطی دیگه ای داری ،همونجا بهش پیام ...

سعیمو میکنم

راه ارتباطی دیگه ای نداریم

مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز