2777
2789

غلمراد

اسم کاربریمو دیدی فکر بد کن😁😁بمن چه مگه من مسئول فکره تو ام😒😁😎 ***I have died everyday waiting for you... Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years... I'll love you for athousand more *** Tut elimden, beni çok sev, kimsey verme...Seveceksen, ömürlük sev, bir günlük sevme

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من اسم محمد علی رو خیلی دوست دارم شاید امروزی نباشه اما خوشم میاد

منم اسمای این مدلی دوست دارم 👍

اسم پسرام امیرحسین و امیرمحمد هست 

همه بهم میگن چرا دو اسمه؟ چرا عربی؟ ولی من دوستشون دارم

منم اسمای این مدلی دوست دارم 👍 اسم پسرام امیرحسین و امیرمحمد هست  همه بهم میگن چرا دو اسمه؟ ...

آره امیرحسینم دوست دارم مخصوصا وقتی درست تلفظ بشه

داغشون  نبینی ایشالا سالم باشن

چنگیز. هر جور حساب می‌کنم درک نمی‌کنم که چه طور کسی می‌تونه اسم یه ظالم بدنام که هزارها و شاید میلیون‌ها ایرانی رو قتل عام کرده رو روی بچه‌اش بذاره و صداش کنه و بهش افتخار کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز