2777
2789

غلمراد

اسم کاربریمو دیدی فکر بد کن😁😁بمن چه مگه من مسئول فکره تو ام😒😁😎 ***I have died everyday waiting for you... Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years... I'll love you for athousand more *** Tut elimden, beni çok sev, kimsey verme...Seveceksen, ömürlük sev, bir günlük sevme

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اسم محمد علی رو خیلی دوست دارم شاید امروزی نباشه اما خوشم میاد

منم اسمای این مدلی دوست دارم 👍

اسم پسرام امیرحسین و امیرمحمد هست 

همه بهم میگن چرا دو اسمه؟ چرا عربی؟ ولی من دوستشون دارم

منم اسمای این مدلی دوست دارم 👍 اسم پسرام امیرحسین و امیرمحمد هست  همه بهم میگن چرا دو اسمه؟ ...

آره امیرحسینم دوست دارم مخصوصا وقتی درست تلفظ بشه

داغشون  نبینی ایشالا سالم باشن

چنگیز. هر جور حساب می‌کنم درک نمی‌کنم که چه طور کسی می‌تونه اسم یه ظالم بدنام که هزارها و شاید میلیون‌ها ایرانی رو قتل عام کرده رو روی بچه‌اش بذاره و صداش کنه و بهش افتخار کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز