2777
2789
عنوان

وزن جنین

99 بازدید | 9 پست

سلام خانما

دیروز رفتم سونو سی و دو هفته و شش روز بودم

وزن جنین 2046 گرم بود

خیلی کمه؟؟؟

تا وقت زایمان(38هفتگی) چقد میشه؟؟؟

برای شما چ جور بود دور و بر هفته 32

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم تو همین تاریخ ۲۲۰۰ بود الان هفته ۳۵ هستم.وزنش خوبه تقریبا

بچه اولم هفته 35دو کیلو 800بود ، دنیا اومد 4کیلو

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
منم تو همین تاریخ ۲۲۰۰ بود الان هفته ۳۵ هستم.وزنش خوبه تقریبا

نظر دکترت چیه؟

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
شما سزارین میشید؟

بله

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
تو چند هفتگی سز میشید؟من میخوام تو ۳۷+۶ روز سز بشم ب نظرتو زود نیست

هنوز دکترم وقت نداده

ولی ب یکی از بستگان تو هفته 39تاریخ داده بود

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عدد بتا

mmelisa | 7 ثانیه پیش

طلا ارزون میشه

kimi__ | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792