2777
2789
عنوان

وزن جنین

99 بازدید | 9 پست

سلام خانما

دیروز رفتم سونو سی و دو هفته و شش روز بودم

وزن جنین 2046 گرم بود

خیلی کمه؟؟؟

تا وقت زایمان(38هفتگی) چقد میشه؟؟؟

برای شما چ جور بود دور و بر هفته 32

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تو همین تاریخ ۲۲۰۰ بود الان هفته ۳۵ هستم.وزنش خوبه تقریبا

بچه اولم هفته 35دو کیلو 800بود ، دنیا اومد 4کیلو

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
منم تو همین تاریخ ۲۲۰۰ بود الان هفته ۳۵ هستم.وزنش خوبه تقریبا

نظر دکترت چیه؟

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
شما سزارین میشید؟

بله

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
تو چند هفتگی سز میشید؟من میخوام تو ۳۷+۶ روز سز بشم ب نظرتو زود نیست

هنوز دکترم وقت نداده

ولی ب یکی از بستگان تو هفته 39تاریخ داده بود

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز