2777
2789
عنوان

نظربدین

135 بازدید | 13 پست

سلام خوبید به  نظرت بهترن زمان برای ماد شدن کی هسنش؟؟

❤️💋خیلی حس خوبیه عشقت بشه همسرت     خدایا مرسی❤️💋همسرم مواظب خودت باش یک موی تو شاهرگ من است❤      مواظب خودت باش تو امانت منی دست خودت💏💑

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😮

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

هر وقت شرایطش رو داشته باشی مخصوصا مالی

و واسه تنهایی پر کن نیاری

واقعا بخواین جفتتون بچه

نظرت مخالف نظرمه یا ریپلای نکن یا کردی خیلی مودبانه !! واگرنه برای من که مهم نیست کاربریم بترکه 😁😁😁

بنظر من یک سال بعد از عروسی

حالا هر سنی که میخواد باشه

و البته بالای بیست هاااا

من ایمان دارم که امسال یعنی سال ۹۷کلی اتفاقای خوب میفته و همه چی درست میشه.من به روزای خوب امیدوارم😃

برای هرکسی متناسب با شرایط جسمی و روحیه خودش و شرایط زندگیش فرق میکنه...

اینکه خودش توانایی بارداری و بچه داری و سختیاشو داره

اینکه شرایط زندگی تا حدی مناسب هست که بشه یه فرد رو به اون زندگی اضافه کرد مثلا از نظر اقتصادی و...

پسرم قلب منه❤️دخترم نفسمه🩷

مرسی از راهنمایی همنون‌😗😙😙😙

❤️💋خیلی حس خوبیه عشقت بشه همسرت     خدایا مرسی❤️💋همسرم مواظب خودت باش یک موی تو شاهرگ من است❤      مواظب خودت باش تو امانت منی دست خودت💏💑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زایمان در آب

mahroo1234 | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز