سلام
ما نزدیک یک ساله عقد کردیم
شوهرم برای خرید تیکه هاش پول کم آورد و هرچی به مامانش میگیم کمک کن قسم میخوره میگه پول نداریم، درصورتی که سرتا پاش پر از طلاست
از یه طرف شوهرم میگه خودم کار میکنم و پول وسایل را میدهم
از یه طرف هم مامانم میگه اونا وظیفشونه کمکتون کنن، به شوهرت بگو از خانوادش پول بگیره
منم هروقت به همسرم میگم کلی دعوامون میشه و میگه لابد پول ندارن که نمیدن
من واقعا بین اینا گیر کردم و خیلی اذیتم
شما بگید حق با کیه و چيكار کنم
درضمن تا الان هم هرچی هدیه و طلا بهم دادن از پول خود شوهرم بوده که از نوجوونی کار کرده و جمع کرده داده مامانش
اونا هم ب هر مناسبت یه تیکه از طلاهارو بهم هدیه میدن