2777
2789
اینم میشه ولی چرا باید همچین فکری بکنه یعنی میگ با خودش ممکنه یروزی جداشیم؟

ن فامیل ما میک حرف در میارن پشتمون چه لزومی داره همه در جریان باشن

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میفهمم چی میگی :)

حسابی گریه کن

بعدش بی حس میشی من الا ۴۰ روزه هیچ حسی به هیچی ندارم


تازه دختره متاهل بود با افتخار میومد میگفت با رلت رل زدم و دوسش دارم😂

و منو به چشم رلم بد کرد خیلی حالم بد بود

یه روز شهادت بود رفتم مسجد انقدر گریه کردم به هق هق افتاده بودم برام اب قند اوردند😂 البته کسی نمیدونست واقعا چمه

ولی خیلی گریه کردم اون تایم را

حس میکردم کم اوردم و دیگه هیچ راهی نیست و البته از اینکه اون هیچ راهی برام باقی نذاشته بود که دوسش داشته باشم ناراحت بودم


اگه اوایلشه تموم کن اصلا به برگشت و فرصت دوباره فکرنکن

وگرنه خیانت میکنه و خیانت بدتر و اصلا یه ذره پشیمونی هم نخواهد داشت

یه دختر خوشبخت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانمی

_arash_ | 56 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز