دوستان من به این نتیجه رسیدم آخرش فقط خودتی و خودت و هیچ کسم نیست چی بگم خودم الان دقیقا تو همین وضعیتم شاید من تو روز تولدمم تنها بودم چه برسه به روز های دیگه میدونی اصلا دیگه حال زندگی کردن نیست فقط به اجبار صب و شب میکنم روح و جسمم خسته تر از همیشه این مردم منو تبدیل به مرده متحرک کردن یه حرف برای کسی که توی این شرایط نیست اونم اینکه تا میتونید زندگی کنید خوشحال باشید با هیچ آدمی کار نداشته باشید بعدا میفهمید من چی گفتم...