2777
2789
عنوان

حرف دل

28 بازدید | 1 پست

دوستان من به این نتیجه رسیدم آخرش فقط خودتی و خودت و هیچ کسم نیست چی بگم خودم الان دقیقا تو همین وضعیتم شاید من تو روز تولدمم تنها بودم چه برسه به روز های دیگه میدونی اصلا دیگه حال زندگی کردن نیست فقط به اجبار صب و شب میکنم روح و جسمم خسته تر از همیشه این مردم منو تبدیل به مرده متحرک کردن یه حرف برای کسی که توی این شرایط نیست اونم اینکه تا میتونید زندگی کنید خوشحال باشید با هیچ آدمی کار نداشته باشید بعدا میفهمید من چی گفتم...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز