بعضیا میگن که بدشون میادولی خودشون دروغگوی ماهری هستن
دقیقاااا
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خب پس دیگه مشکلی پیش نمیاد و از جدایی پشیمون نمیشید ...خوش بین باشید و به ایندتون فکر کنید که پر از اتفاقای مثبته انشاالله و ادمای خوب میان تو زندگیتون ادماییکه باهاتون هم نظرن و درکتون میکنن و واقعا همراهتونن