بعضیا میگن که بدشون میادولی خودشون دروغگوی ماهری هستن
دقیقاااا
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خب پس دیگه مشکلی پیش نمیاد و از جدایی پشیمون نمیشید ...خوش بین باشید و به ایندتون فکر کنید که پر از اتفاقای مثبته انشاالله و ادمای خوب میان تو زندگیتون ادماییکه باهاتون هم نظرن و درکتون میکنن و واقعا همراهتونن