یلدا مادرشوهرم تنهاس با دخترش برادرشوهرام باهاش قهرن با خاهراش هم سازش نمیگیره اونوقت شوهرم میگه اونا رو ببریم باغ یا بیان خونه ما شام بپز دور هم باشیم ولی خونه مادربزرگم شام دعوتیم همه دور هم جمعن نمیخام با مادرشوهرم اینا تنها باشم چکارکنم شما جای من بودین کجامیرفتین