2777
2789
عنوان

روز زن

69 بازدید | 4 پست

دیروز همسرم فقط یه تبریک خشک و خالی گفت ..بعد یه استوری شعر چند خطی واسه مادرش نوشت تهش گفت تقدیم به مادرم و همسرم ...دلم خواست یدونه جدا واسم بذاره حداقل...دلم گرف ..سه ماهه زایمان کردم و خیلی از نظر روحی یجوریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه وقتی سه ماهه زایمان کردی و نرفته گل و کادو بخره، استوری به درد عمش میخوره بیخیال دلتو به استوری ...

واسه زایمانمم چیزی نگرفت فقط یدونه دسته گل...منم با دخترم کیک درست کردیم دیروز و سه تایی همراه نوزادم به جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم

واسه زایمانمم چیزی نگرفت فقط یدونه دسته گل...منم با دخترم کیک درست کردیم دیروز و سه تایی همراه نوزاد ...

اگر مشکل مااللی زیاد داره خوب بیخیال مردا این مواقع حوصله و اعصاب ندارن، ولی اگه مشکل نداشته و میتونسته کاری انجام بده دیگه شناختیش... خوب کردی با بچه ها خوش بگذرونن دلت نگیره البته به روش هم بیار که ناراحتی، بنظر خرف زدن خیلی بهتره تا سکوت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792