2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب میخوام بهش رابطمون رو بگم خانواده من خیلی مذهبی و سخت گیرن ولی بازم باید بگم به خواهرم ولی نمیدون ...

چنسالتونه شما و خاهرتون؟

اکانت دست من نبوده دوزتانننن من از اواسط دی ماه 404 صاحب این اک شودم🐣🍓

بستگی داره با خواهرت چقدر راحتی

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

راحتم ولی خب سخت گیره تو این مسائل

خب چه لزومی داره پس بهش بگی

خانوادت اوکین با این قضیه ؟

اگه نه اول مطمئن شو خواهرت نره بهشون بگه

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز