خانما من عقدم بعد شوهرم اصلا مناسبتارو مهم نمیدونه مث روز دختر یا زن حتی تولدمم برام چیزی نخرید سالگرد عقدمونم همینطور حق دارم ناراحت بشم؟اما من هر مناسبتی باشه براش میخرم چیز ارزونم براش نمیخرم اما اون اصن من براش مهم نیسم
لطفا آقایون تو تاپیکهای من نیان، پستهای منو جواب ندن . راستی ی ذکری هس من خیلی معرفیش میکنم، خیلی خوبه و مشکلات رو حل میکنه، زندگی رو آروم و روان میکنه و برکت مادی میده به زندگی : استغفرالله الذی لا اله الا هو الحی القیوم الرحمن الرحیم بدیع السموات و الارض من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه . روزی چهارصد بار، خدود پنجاه دقیقه طول میکشه گفتنش. (حداقل) ۶۰ روز باید بگی. از تعداد کم شروع کن و صبور باش، حتما امتحانش کن عالیه مخصوصا در کنار توبه واقعی و اصلاح خودت . به دو نیت این ذکر خونده میشه یا زیادی علم یا زیادی مال. ولی کلا مشکلات زندگی رو هم حل میکنه چون خیلی وقتا مشکلات ما بخاطر گناهانمونه. اسمش هم استغفار امام صادق هست و تو مفاتیح اومده. من که عاشقشم زندگی من و خیلیا باهاش خیلی تغییر کرده. اگه میخوای بیش از صد تجربه از آدمای مختلف ازین ذکر بخونی سرچ بزن کانال ترنم توحیدی فاطمه خاشعی تو ایتا و تجربه های دوره ثروتمند شدن با قران (ویسهایی راجب این ذکر ک تو همون کانال موجوده رایگان،جلسه پنجشو بگوش خیلی خوبه) رو بخون، اون تجربه ها از همین ذکره ، تجربه خودم هم شماره ۱۱۴ هست . موفق و عاقبت به خیر باشی خانم زیبا 🌻 خدایا شکرت 💚 فقط حیدر امیرالمومنین است🤩اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍 من دوست ندارم درخواست قبول کنم پس لطفا اگه حرفی هست همونجا تو تاپیک بگید و اینکه قطعا گوگل جواب خیلی سوالات رو داره اول گوگل کنید بعد . راستی اگ خودم پست بامزه ای گذاشتم لطفا منو لایک کنید چون احتمال زیاد برمیگردم میبینم چیو لایک کردید و میخونمش و بعد باز میخندم بهش😂🤣
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدمها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖