2777
2789
عنوان

عمل بینی

74 بازدید | 12 پست

من وقتی کلاس سوم بودم از پله افتادم بینیم شکسته استخونش ولی همون موقع نه گچ گرفتم نه کاری براش کردم 

با مرور زمان پف بینیم بد شد گوشتی شد اون روز هم بینی‌م توی باشگاه ضربه دید درد میکرد دقیقا جایی ک شکسته بود

خواستم بپرسم از چه سنی میشه عمل کرد؟شنیدم ۱۶سالگی به بعد مجازه درسته؟

ولی فقط خودمون میدونیم توی دلمون بلیط کی بیشتر می ارزه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا ۱۸ اینکارو نکن چون سن پایین تر بینی هی تغییر پیدا میکنه سایزش

الان ۱۵سالمه ینی تا ۱۸ امکان زیاد یا کم شدنش هست؟

ولی فقط خودمون میدونیم توی دلمون بلیط کی بیشتر می ارزه

الان ۱۵سالمه ینی تا ۱۸ امکان زیاد یا کم شدنش هست؟

اره بابا ها وایسا تا۱۸ بنظرم تا سکل دماغت کامل شه سایزش هی تغییر نکنه 

من که گفتم یه بارون بزنه داغون میشم من هنوزم دلتنگ لحظه هامون میشم🖤

الان دیگه ۱۶ هم خیلیا عمل میکنن البته دکترایی که به اندازه کابی سرشناس باشن عمل نمیکنن پیش کی میخوای بری؟

من خودمم انحراف داشتم ۲ سال پیش با بهزاد شهرجردی عمل کردم خیلی راضیم هم تنفس هم ظاهر

الان دیگه ۱۶ هم خیلیا عمل میکنن البته دکترایی که به اندازه کابی سرشناس باشن عمل نمیکنن پیش کی میخوای ...

هنوز نمیدونم پیش کی ولی هرکی باشه کارش خوب باشه

آدرس دکتری که گفتین کجاست؟

ولی فقط خودمون میدونیم توی دلمون بلیط کی بیشتر می ارزه

ببین عزیزم تا ۱۸ سالگی وایسا اخه ساختار بینیت بازم شکل میگیره و عوض میشه اگه تا اون موقع خوب نشد یا بازم رضایت نداشتی یه سر به دکتر محمد ابراهیمی بزن من خودم ۱۸سالم بود عمل کردم پیششون خیلی خوبه الان ۲ سال میشه راضی راضی بودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز