سلام دوستان من کلاس دوازدهمم تجربی میخونم میخوام برای آزمون بهورزی شرکت کنم و دیگه کنکور رو بیخیال بشم از یه روستای دیگه یه خانومه میاد روستای ما برای بهورزی بنظرتون من قبول بشم خودمو میزارن بهورز روستامون بشم و اینکه حقوق و اینا خوبه
کنکور بده حتما بهورزی بدرد نمیخوره جای پیشرفت نداره تعهد میگیرن باید چندسال روستا بمونی دانشگاه رفتن ...
من دنبال پیشرفت نیستم و اینکه چون هیچی برای کنکور نخوندم الانم حسش نیست یعنی کلا خانوادمم نمیزارن برم دانشگاه آزادم هزینشو ندارم بخاطر همون میگم از هیچی که بهتره
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.