2777
2789
عنوان

بهورزی

54 بازدید | 8 پست

سلام دوستان من کلاس دوازدهمم تجربی میخونم میخوام برای آزمون بهورزی شرکت کنم و دیگه کنکور رو بیخیال بشم از یه روستای دیگه یه خانومه میاد روستای ما برای بهورزی بنظرتون من قبول بشم خودمو میزارن بهورز روستامون بشم و اینکه حقوق و اینا خوبه

کنکور بده حتما بهورزی بدرد نمیخوره جای پیشرفت نداره تعهد میگیرن باید چندسال روستا بمونی دانشگاه رفتن ...

من دنبال پیشرفت نیستم و اینکه چون هیچی برای کنکور نخوندم الانم حسش نیست یعنی کلا خانوادمم نمیزارن برم دانشگاه آزادم هزینشو ندارم بخاطر همون میگم از هیچی که بهتره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کنکور بده حتما بهورزی بدرد نمیخوره جای پیشرفت نداره تعهد میگیرن باید چندسال روستا بمونی دانشگاه رفتن ...

الان شما دانشجوی بهداشتی هم قراره بهورز بشید؟

الان شما دانشجوی بهداشتی هم قراره بهورز بشید؟

خیر کارشناس مراقب سلامت مراکز شهری 

بهورزا زیر دست ما کار میکنن 

سواد و کلا همچیمون با بهورزی زمین تا آسمون متفاوته

تو دنیایی که هپارین کربوهیدراته،راحت اعتماد نکن!

خیر کارشناس مراقب سلامت مراکز شهری بهورزا زیر دست ما کار میکنن سواد و کلا همچیمون با بهورزی زمین تا ...

آخه میگن بهداشت بازارش خیلی خوب نیست درسته؟ 

و اینکه رتبه شما چند بود و برای منطقه ۳ و معدلتون چی

آخه میگن بهداشت بازارش خیلی خوب نیست درسته؟ و اینکه رتبه شما چند بود و برای منطقه ۳ و معدلتون چی

بازارکارش رو دقیق نمیدونم

من منطقه دو بودم دوستم که منطقه ۳ هست ۱۴ هزار

معدلم ۱۸ و خورده ای

تو دنیایی که هپارین کربوهیدراته،راحت اعتماد نکن!

بازارکارش رو دقیق نمیدونممن منطقه دو بودم دوستم که منطقه ۳ هست ۱۴ هزارمعدلم ۱۸ و خورده ای

عالی بوده که من با این معدل منطقه ۳پرستاری هم میتونم بیارم یکی از دوستام ۱۸هزار منطقه سه بود پرستاری روزانه آورد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز