2777
2789
عنوان

دیشب چیز خیلی

296 بازدید | 41 پست

اطراف شهرمون ی جاده حس ک میگن #‍ جن داره و واقعا دیدن خیلیا ... ما حتی میریم روستایی ک از اون جاده میگذره نمیزارن شب برگردیم خونمون میگن جاده خطرناکه حتی اگ چن ماشین باشیم .... دیشب منو شوهرم از اونجا رد میشدم بعد ی  چیز سفید  ک شبیه  ی  خط  همچیین چیزی سر راهمون بود و کل حاده رو دربر گرفته بود و  نور داشت خیلی ؛شبیه بخار ی همچین چیزی میموند ولی بخار نبود  اینک میگم شبیه خط و هاله ای از نور بود اینجوری نبود ک رو زمین باشه ؛معلق بود و من ی لحظه فک کردم ی مانع چیزی هس وسط جاده  یا چراغ ماشین ب شوهرم گفتم اروم الان تصادف میکنیم بعد اونم گف چیزی ک من میبنیمو توعم میبنی گفتم اره مگ چراغ نیس دقت ک کردم دیدم نه .... ازش ک رد شدیم هردو شوکه شده بودیم ک این چی بود دیدیم دور ک زدیم دیگ نبودش😬😬😬😬😥


 و واقعا از دیشب خیلییییییییی میترسم  ی چیز خیلی عحیب قریب و ترسناککک

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

غریب نه قریب

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ولا پشمانم سیخ شد با توصیفاتت

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

نترس جن که ترس ندارههمه جا هستند منتهی از دید ما مخفی ان

  وا چرا ترس نداره 

خب من اون لحظه واقعا دیدمش با چشمای خودم منی ک باور نداشتم ب این چیزا

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

ولا پشمانم سیخ شد با توصیفاتت

  خیلیی ترسناک بود   بخدا  اصلا تنها نیمونم خونه دیشب همش فک میکردم یکی بالا سرم انقد  میترسیدم 

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

وا چرا ترس نداره خب من اون لحظه واقعا دیدمش با چشمای خودم منی ک باور نداشتم ب این چیزا

نداره دیگه 

اینجور مواقع یک سوره کوچیک که حفظی رو بلند بخون 


دخترنازم دلم برات تنگ شده مامان ❤️‍🔥🖤🥺
نداره دیگه اینجور مواقع یک سوره کوچیک که حفظی رو بلند بخون

 کلی صلوات و قران زدم همش عقبو نگاه میکردم میگفتم نکنه ی وقت پشت ماشین ظاهر بشه😱😬

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

خیلی هیحان انگیزه😂😃

 کجاش هیجان انگیزه مومنننن 

 خیلی بدههه واقعاا ... جالب اینجاس برا اینک از ترسم کمتر بشه مامانم میگ توهم زدی 😐

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

کلی صلوات و قران زدم همش عقبو نگاه میکردم میگفتم نکنه ی وقت پشت ماشین ظاهر بشه😱😬

نه دیگه خاطرت جمع وقتی قرآن بخونی جرات نمیکنه دیگه خودشو بهت نشون بده چه برسه ب اینکه بیاد جلو 

دخترنازم دلم برات تنگ شده مامان ❤️‍🔥🖤🥺

اوووییی 😵😵😵😵جای من خالی .

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز