2777
2789
عنوان

سهمیه

104 بازدید | 14 پست

و از بچه ها بپرسم کیا از کلاسمون قبول شدن




طبق لیستی که داده بودن ۴نفر مونده بود قبول شم حسابداری ارومیه




یکی از دوستام که افتاده بود و تراز کنکورش هزار و خورده ای از من کمتر شده بود قبول شده همین رشته همین دانشگاه دوستم سهمیه۲۵درصد داشت💔🥲

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بابام بهش تعلق میگیره ایثارگری چون تو همون دوران جنگ بوده ولی نمیره نمیگیره وگرنه الان یه رشته بهتر قبول شده بودم شانس نیاوردم از هیچی نه پول داد برم کلاس کنکور و تست و کتاب تست بخرم نه تونستم از سهمیه استفاده کنم. 

دوستتمم بدبخت باباش سهمیه داشت رمزشو بهش نداد گفت باید با تلاش خودت به جایی برسی دوساله پشت کنکوره برای فرهنگیان 

بخون یه دانشگاه خوب قبول شو ارومیه چه بدرد میخوره

ارومیه دانشگاه بدی نیس و خب به ما نزدیکه سر همین اجازه دادن برم

ارومیه دانشگاه تیپ۲هس

تبریز تیپ۱

فقط حق انتخاب این دو شهر داشتم


از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

من بابام بهش تعلق میگیره ایثارگری چون تو همون دوران جنگ بوده ولی نمیره نمیگیره وگرنه الان یه رشته به ...

میدونی بابای منم سهمیه۵درصد دارده ولی حاضر نشد بهم بده کل مدت داشتم گلایه می کردم تا امروز حال خودم دیدم حس کردم حقم گرفتن فهمیدم حق داشت شاید اگه این همه سهمیه ای نبود من الان دانشگاه بودم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارومیه دانشگاه بدی نیس و خب به ما نزدیکه سر همین اجازه دادن برمارومیه دانشگاه تیپ۲هستبریز تیپ۱فقط حق ...

تهران برو بچه ها رو ببینی انگار گلچین کردن ، تو رو ام با خودشون میکشن بالا

تهران برو بچه ها رو ببینی انگار گلچین کردن ، تو رو ام با خودشون میکشن بالا

اولا قبول نمیشم دوما اجازه نمیدن برم تهران میگن دوره ما میخوایم بیایم ببینیمت وگرنه نرو کلا

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

اولا قبول نمیشم دوما اجازه نمیدن برم تهران میگن دوره ما میخوایم بیایم ببینیمت وگرنه نرو کلا

چرا قبول میشی ... مگه رشتت ریاضی نیس؟ تلاش کن میرسی 

خانواده ام بازور نمیشه اگه ببینن از پس خودت بر میای اجازه میدن 

چرا قبول میشی ... مگه رشتت ریاضی نیس؟ تلاش کن میرسی خانواده ام بازور نمیشه اگه ببینن از پس خودت بر م ...

انسانی هستم

نه میخوان ببینن وگرنه همین ارومیه هم ۵ساعت غاصله داره باهامون مسئله این نیس از محیط خوابگاه ترسوندنشون به زور راضی کردم همین رو💔🤧

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز