2777
2789
عنوان

رابطه

163 بازدید | 14 پست

بچه ها ی چیزی ... من بچه بودم متاسفانه ی کتاب توی خونمون بود از سر حماقت و بچگی عاشق شده بودم ی طلسم نوشتم اتیش زدم . نه تو اون ادم و نه بعدیا ک خوشم اومد ، نرسیدم تابحال ... چکنم اگه اثر اونه خنثی یشه ؟ خواهش میکنم بگید پیر شدم از غم . از بچگی و نادانی اینکارو کردم.... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نماز باطل السحر حضرت زهرابخون، یاهم سرکتاب باز کن اگه دیدی طلسمه برو پیش دعانویسی چیزی باطلش کنه، نمی‌دونم واقعا اعتقاد ندارم به این چیزا, چرا همچین کاری کردی آخه!

نماز باطل السحر حضرت زهرابخون، یاهم سرکتاب باز کن اگه دیدی طلسمه برو پیش دعانویسی چیزی باطلش کنه، نم ...

بچههههههه و خررر بودم . باطل سحر فاطمه زهرا بخونم رفع میشه دیگه به امید خدا ؟ 

بپرسی پیدا میشهپولشم از چیزهای غیر ضروری مثل چیپس و پفک و لوازم آرایشی پس انداز میشه


نه بابا دعانویسا خیلییی پول میچاپن، با پول چیپس و پفک اسی باید  ۴ سال پول جمع کنه، الان از هر دعا نویسی باطل السحر بخوای بالای ۲۰، ۲۵ میلیون میگیرن، یه فا،ل ساده رو ۱ میلیون میگیرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز