2777
2789
عنوان

وابستگی 💔

64 بازدید | 8 پست

بنظرم هر زنی نیاز داره که تو زندگیش به یه مرد قوی تکیه کنه 

منظورم اصلا تکیه کردن مالی نیست 

یجور سرمایه گذاری عاطفیه

من حتی اگه خودم قدرتمند ترین و ثروتمند ترین زن دنیا هم باشم و حتی اگه عقلاً و منطقاً هیچ نیازی به حمایت مردی نداشته باشم 

بازم دوست دارم به یه مرد قوی تکیه کنم که ازم حمایت کنه و روم غیرتی باشه 



کاربری دست من و خواهرم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


والا مردا وقتی رو زنا غیرتی می شن اکثرا می گن یکم فضا بده خفه شدم

غیرت درست حسابی منظورمه ن الکی 

ی جور ک تو انگار حس میکنی رها و یله نیستی و یکی مراقبته

کاربری دست من و خواهرم 

خواهرم این حسو بکش تو خودت وگرنه که نابود میشی

هر چی این احساس نیاز بیشتر باشه تو ضعیفتر و شکننده تر میشی

بعد مرده پیغمبر خدا هم که باشه بالاخره یه روزی یه جایی یه باری دلتو میشکنه 

اون شاهزاده ی تو قصه ها رو بنداز دور تو واقعیت همه گرگن و کفتار 

شیرم که باشن باز یجایی میبینی دلت شکست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز