بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من داشتم بدون ترشح،ماست زیاد خوردم گیاه پنیرک دم کردم و خوردم و برای شستن استفاده کردم ،یه دوروز هم لباس زیر نپوشیدم رفع شد،اینکار رو بکنیدحتما جواب میده
به نکات زیر توجه شود: 👈 ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود۲-بعد از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهد بود.و من الله التوفیق
من داشتم بدون ترشح،ماست زیاد خوردم گیاه پنیرک دم کردم و خوردم و برای شستن استفاده کردم ،یه دوروز هم ...
من از لحاظ نظافت و شورت عوض کردن خیلی حساسم صبح و شب یه شورت عوض میکنم و اینکه اینم بگم سه ماهه ازدواج کردم و ترشح ندارم زیر دلمم درد نمیکنه و گاهی موقع نزدیکی یه ترشح سفید رنگ غلیظ میزنه بیرون مثل کرم .همین