2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم توی وان اب و سرکه سفید بشین یا عنبر نسارا دود کن

ممنون از همه اونایی ک واسم صلوات فرستادن من ب خواستم رسیدم شماهم برسید ان شالله #####هرکی امضای منو دید ی صلوات خرج نیتم کنه لطفا خیرشو ببینی#####

منم یه مدته ترشح دارم هر از گاهی بدنم خارش میگیره 

تیکر بارداری نیست روز بهم رسیدنمونه 6ساله میشیم  عشق❤ از اونجایی شروع شدکه حالم به هیچ چیز خوش نشد اِلا دوست داشتنت💋

من داشتم بدون ترشح،ماست زیاد خوردم گیاه پنیرک دم کردم و خوردم و برای شستن استفاده کردم ،یه دوروز هم لباس زیر نپوشیدم رفع شد،اینکار رو بکنیدحتما جواب میده

 به نکات زیر توجه شود: 👈  ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود۲-بعد از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که  به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهد بود.و من الله التوفیق 
من داشتم بدون ترشح،ماست زیاد خوردم گیاه پنیرک دم کردم و خوردم و برای شستن استفاده کردم ،یه دوروز هم ...

من از لحاظ نظافت و شورت عوض کردن خیلی حساسم صبح و شب یه شورت عوض میکنم و اینکه اینم بگم سه ماهه ازدواج کردم و ترشح ندارم زیر دلمم درد نمیکنه و گاهی موقع نزدیکی یه ترشح سفید رنگ غلیظ میزنه بیرون مثل کرم .همین 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز