بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بهش بگو خیلی گیر نده مثلا اینجور راحتم (آستین دار بپوشم) ، یا مثلا بگو موهام بهم ریخته ست ، شال باشه راحتترم ، اگه دیدی بهونه گرفت و پرخاشگری کرد یا ارتباطشو باهات کم کرد ، کات کن بدون شک
خب اون ارتباط خودش و خداشه ، حالا هرطور کدپس داره !فوضولی چرا میکنید توی کار بقیه؟
کاری نداریم گفتم یعنی آدمای این طوریم هستن و گر نه چیزی نمیگم بهش که
چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭