2777
2789
عنوان

درد شدید

50 بازدید | 1 پست

سلام تروخدا کسی اطلاع داره یا اینطوری شده راهنمایی کنه دارم مرگ جلو چشام میبینم ۵روزه

من ملیتاید استفاده میکنم قلم دوم هستم

چهارشنبه پیتزا سفارش دادم اوردن دوتا بیشتر نتونستم بخورم و رفتم ملیتاید زدم از اون شب تاحالا استفراغ و حالت تهوع و دل درد و دل پیچه دارم فقط با دارو دوساعت خوبم دوباره شروع میشه دردش

انقدر درد دارم که میگم خدایا جونم بگیر فقط

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز