سلام تروخدا کسی اطلاع داره یا اینطوری شده راهنمایی کنه دارم مرگ جلو چشام میبینم ۵روزه
من ملیتاید استفاده میکنم قلم دوم هستم
چهارشنبه پیتزا سفارش دادم اوردن دوتا بیشتر نتونستم بخورم و رفتم ملیتاید زدم از اون شب تاحالا استفراغ و حالت تهوع و دل درد و دل پیچه دارم فقط با دارو دوساعت خوبم دوباره شروع میشه دردش
انقدر درد دارم که میگم خدایا جونم بگیر فقط