ململی2313 مدیر استارتر عضویت: 1403/12/19 تعداد پست: 68 عنوان بچه داری 105 بازدید | 15 پست خانوما پسرم هفت ماه و ده روزشه همچنان از آنها بودن تو خونه خودم میترسم از تنهایی دلم میگیره از روز صبح شوهرم که میخواد بره سرکار باهاش میرم خونه مامانم ظهر باهاش برمیگردم خونه چکار کنم بتونم تنها بمونم تو خونه 😔😔😔😔 1404/08/12 | 00:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ململی2313 مدیر استارتر عضویت: 1403/12/19 تعداد پست: 68 منم اینطور بودم چند روز موندم عادت کردم امیدوارم منم بتونم😔هنوز حال روحیم روبراه نیست بخدا همش حس میکنم با حضور بچه دیگه هیچوقت قرار نیس بهم خوش بگذره و بتونم به خودم برسم
000kkk عضویت: 1399/12/20 تعداد پست: 12885 امیدوارم منم بتونم😔هنوز حال روحیم روبراه نیست بخدا همش حس میکنم با حضور بچه دیگه هیچوقت قرار نیس به ... ن عزیزم طبیعیهبزرگ میشه درست میشه
ململی2313 مدیر استارتر عضویت: 1403/12/19 تعداد پست: 68 ن عزیزم طبیعیهبزرگ میشه درست میشه بچه شما چند وقتشه
rrrosy عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 3086 بقول معروف، باید بری تو دلش. ینی باید تجربش کنی، تا بتونی. وگرن تا شب دومادی میترسی تنها بمونی باهاش. فقط متعجبم ک الان هفت ماهه هیچوقت تنها نبودی؟؟
ململی2313 مدیر استارتر عضویت: 1403/12/19 تعداد پست: 68 بقول معروف، باید بری تو دلش. ینی باید تجربش کنی، تا بتونی. وگرن تا شب دومادی میترسی تنها بمونی باها ... چرا مثلا مامانم اینا رفتن مسافرت تنها بودم یا شوهرم خونی منم میمونم خونه فقط از تنها بودم تو خونه دلم میگیره و الا میتونم از پسش بر بیام
rrrosy عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 3086 چرا مثلا مامانم اینا رفتن مسافرت تنها بودم یا شوهرم خونی منم میمونم خونه فقط از تنها بودم تو خونه دل ... عزییییزم😢خودتو مشغول کن، اینجوری خیلی اذیت میشی ک
ململی2313 مدیر استارتر عضویت: 1403/12/19 تعداد پست: 68 عزییییزم😢خودتو مشغول کن، اینجوری خیلی اذیت میشی ک کاش بتونم با این قضیه کنار بیام 😔😔😔از بعد زایمان اینجوری شدم وگرنه قبلش هیچ جا جز خونم و تنهایی بهم خوش نمیگذشت
rrrosy عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 3086 کاش بتونم با این قضیه کنار بیام 😔😔😔از بعد زایمان اینجوری شدم وگرنه قبلش هیچ جا جز خونم و تنهایی ب ... با ی مشاور صحبت کن
ململی2313 مدیر استارتر عضویت: 1403/12/19 تعداد پست: 68 با ی مشاور صحبت کن باید همینکارو کنم،شما بچه داری؟
rrrosy عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 3086 باید همینکارو کنم،شما بچه داری؟ اره،دوتا پشت سر هم. یکی دو سال و نیمه، یکی ی سال و چهار ماه