2777
2789
عنوان

بچه داری

105 بازدید | 15 پست

خانوما پسرم هفت ماه و ده روزشه همچنان از آنها بودن تو خونه خودم میترسم از تنهایی دلم میگیره از روز صبح شوهرم که میخواد بره سرکار باهاش میرم خونه مامانم ظهر باهاش برمی‌گردم خونه چکار کنم بتونم تنها بمونم تو خونه 😔😔😔😔

منم اینطور بودم چند روز موندم عادت کردم

امیدوارم منم بتونم😔هنوز حال روحیم روبراه نیست بخدا همش حس میکنم با حضور بچه دیگه هیچوقت قرار نیس بهم خوش بگذره و بتونم به خودم برسم

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

بقول معروف، باید بری تو دلش. ینی باید تجربش کنی، تا بتونی. وگرن تا شب دومادی می‌ترسی تنها بمونی باها ...

چرا مثلا مامانم اینا رفتن مسافرت تنها بودم یا شوهرم خونی منم میمونم خونه فقط از تنها بودم تو خونه دلم میگیره و الا میتونم از پسش بر بیام 

عزییییزم😢خودتو مشغول کن، اینجوری خیلی اذیت میشی ک

کاش بتونم با این قضیه کنار بیام 😔😔😔از بعد زایمان اینجوری شدم وگرنه قبلش هیچ جا جز خونم و تنهایی بهم خوش نمی‌گذشت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792