سلام اره عزیزم اگه ایرانخودرو ثبتنام کنی و برنده بشی میتونی حوالتو بفروشی.قیمت حوالتم بستگی به نوع ماشینی ثبتنام میکنی داره و اون زمان تحویل خودرو.مثلا ۲۰۷ دستی موعد تحویل ۳۰ روزه حواله اش حول حوش ۹۰تومن بود همین یکماه پیش به طبع الان پیشتره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام ممنون عزیزم نه برنده نشدم من منظورم اینه که فقط طرف از اسمم استفاده کنه. خودم پول ندارم که بدم ...
ببین عزیزم من مثلا خواهرم ثبتنام کرد ایرانخودرو خودش پول نداشت و شانسش برنده شد و حوالشو ۸۰ تومن فروخت به ی بنده خدایی.خیر کلاهبرداری نیست شما میری محضر وکالت میدی