2789
امیرها با تمام بد نامی ولی یه ویژگی دارن که به طرف مقابل خیلی بستگی داره . ببخشید اینو میگم ولی امیر ...

میشه حستو راجب من بگید❤️❤️

در مورد آیندم چی میشه

کی بچه دار میشم شوهرم چه حسی بهم داره 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم من که زندگیم خراب شده هانیه ازفامیلامه گفتم ازشمابپرسم اخرش چی میشه من دوری بچه هام داغون شدم ...

چند سال قهر دلیل داره . هانیه نه دل میکنه نه اونقدر منفوره که بشه ازش دل کند . نه دو طرف میرن سمت آشتی نه سمت قهر . حرف زدن در مورد این موضوع کاملا بی نتیجه س . هر چقدر بیشتر صبر کنن این برزخ طولانی میشه . نمیشه هم تمومش کرد . اگر هانیه اشتباه نابخشودنی کرده بهتره حقیقتو قبول کنه . وقتی یه قهر ۳ سال طول کشیده یعنی یه طرف پشیمونه و یه طرف اعتماد نداره . یا هر دو طرف شرایط جدا شدن رو ندارن ولی دلشون دیگه با هم نیست . اینجور مواقع فقط باید مراقب بود که بدتر نشه . آدم مجبور به باج دادن بی نتیجه نشه . اگر لازم شد یه بازی برد برد باید انجام بشه . مثل یه قرارداد سفت و سخت . شک ندارم وابستگی عاطفی خیلی شدید یکی از دلایل این بلاتکلیفی طولانیه ‌. نامزد هانیه اگر بخواد هم دیگران پرش میکنن . شک نکن هر کاری فکرشو کنی کردن . جادو هم کردن . شما هم لا اقل باطلش کنید . اگر هانیه باز هم قصد داره صبر کنه فقط یک سال صبر کنه . یا به نتیجه میرسه یا اگر نرسه صد سال به نتیجه نمیرسه . 

میشه حستو راجب من بگید❤️❤️در مورد آیندم چی میشهکی بچه دار میشم شوهرم چه حسی بهم داره

حسم بهم میگه زیاد وابسته ی شوهرت نباش . یعنی جوری نباش که بگی اگر شوهرم رهام کنه چی میشه . چه جوری زندگی کنم . بیچاره میشم. و ... . ول کن . اگر عادی باشی همه چیز طبق روال عادی پیش میره . دوستت هم داره . به وقتش مادر هم میشی . یه زندگی عادی هم داری . هیچ نگرانی هم تو زندگی نداری جز مسائل روزمره و نگرانی های عادی و قابل تحمل . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز