2777
2789
چشم اصلن بی این فکره کنار نمی ایم .اعتماد به نفسم اومده پایین دوست داشتم مامان جوان بودم یه دهه که ب ...

خانم خیلی ها ۴۵ الی ۵۰ سالگی تازه بچه اولشون به دنیا میاد

زیر ۴۰ که کاملا نرمال و عادیه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منو مامانم ۳۵ سال اختلاف سنی داریم

بچه دومم

و خب دوست داشتم اختلاف سنیمون کمتر بود

تو روبیکا کانال لوازم آرایشی دارم سرچ کنید فروشگاه میم،دنبال کننده هام زیر صدتان،به فروش وسایل واقعا نیازمندم😞

اسی جان به این فکر کن که چندین میلیون بچه تو دنیا بوده و هست که مامانشونو وقتی مامانشون زیر ۳۰ سال بوده فوت کردن و همش ۵ ۶ سال طعم مادر داشتنو چشیدن

حساب کتاب دنیا دقیق و مو به مو و مشابه هم نیست

زدو شما ۱۰۰ سال عمر کردین انشالله

زیاد به عمق موضوعات نرو

یکی ۵ سال مادر داره، یکی ده سال، یکی سی سال، یکیم ۷۰ سال

زندگی هیچ دونفری مثل هم نیست

 

چقدر ناشکری 

خدا قهرش میگیره 

توبه کن بنظرم 

🌱سلام امام زمانم 💚نمیدانم امروز ☀️چندین بار ؛ یاد تو ؛ از خاطرم عبور خواهد کرد ....اما میدانم ؛ تو هنوز مثل دیروز ...تنهایی 😞سلام سلطان تنهایی زمین 💚 اگر امضای من را میخونید تشریف بیارید تاپیک آخرم؛ یا جزء هفتگی بردارید یا تعداد صلوات به نیابت از امام زمان اعلام کنید 🤍💚❤️

دخترمو دو سال پیش تو ۳۷ سالگی دنیاش اوردم

فقط تو نی نی سایته که این سن و سال خیلی بالا بنظر میرسه چون از ۱۴ ۱۵ سالگی متاهل میشن

نه ددسی نه هنری نه مهارتی

فقط زاییدن و تو ۳۵ سالگی نوه و عروس و داماد دارن به کسی هم که تو این سن باردار بشه چپ چپ نگاه میکنن 

بله .حالم بده تا صبح به خودم فخش می دم خدا چرا منو امتحان کردی طفلم گناه دا ه زود یتیم بشه .کاش اجا ...

واااا 

یه جوری گفتی فکر کردم خدایی نکرده دکترا چی گفتن بهت 


آدم باردار غلبه  سودا پیدا میکنه 

به خاطر همین افسردگی میگیره 

این حرفا بخاطر غلبه سودا توی بدنته منم دیدم خیلی وحشتناکه این افکار

به فکر درمانت باش 

ما فامیلمون متولد ۶۵ هنوز نامزده

اینا چیه میگی من ۳۷ بچه دوم اوردم الان ۲۲ ماهشه مامانم منو ۱۷ سالگی دنیا اورده یکبارم درکم نکرده

میشه بگین مادرتون  از چه نظر درکت نکرده منم تو همین سن بچم دنیا اومد الان 12 سالشه احساس میکنم خیلی بهش سخت میگیرم  ودرکش نمیکنم

خاطره خوب کسی شو حتی اگر قرار بر همیشه بودن نیست،    آنی شو ک وقتی در ذهنش آمدی  چشمهایش تو را لو دهند!                                                                          

انتظار ندارم ولی لذت با هم بودن تو اون سنه آدم مثل دو تا رفیق می شه تا می یای کیف کنی خدا خافظ دنیا ...


ادم ميشناسم دير قسمتش ميشه دير ازدواج مبكنه تو سن شما يا حتي بالاتر تازه بجه اول رو مياره پس اون بره بميره؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز