mmmary66 مدیر عضویت: 1404/05/27 تعداد پست: 2143 عنوان فرزند دوم | مشاهده متن کامل بحث + 6189 بازدید | 257 پست سلام کیت تو ۳۵ سالگی باردار شدن و 1404/08/04 | 03:07 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mmmary66 مدیر استارتر عضویت: 1404/05/27 تعداد پست: 2143 من ۱۸ بچه اولمو اوردم ۲۳بچه دومآیا چه تضمینی هست که من تا اخر زندگیه اونا زنده بمونم؟؟؟ فکر نمیکنی ح ... امید بالاترین شرط هدف زندگیه
کولریخی عضویت: 1401/02/05 تعداد پست: 13184 چه خوبید شما .من یه مقدار سخت و زبرم مادر و پدرم خیلی دوسم دهرن و جوونن و من دلم می خواهد همه این شر ... عزیزم عمر آدمی دست خداست الان هورمون هات بهم ریخته منم همین بودم فکرای عجیبی میکردم گاها ب خودت فشار نیار کم کم درست میشه همه چی ،مراقب خودت باش
zahrabanoo1368 عضویت: 1402/09/27 تعداد پست: 2171 واقعا میگی یعنی از بچه داری وسختیاش اذیت نمیشی کلا زندگی سخته. میتونی تو سختیها رو انتخاب کنی میتونی بذاری بهت تحمیل بشهمن اولی را ترجیح میدم تاباشه ازین سختیا بچه سالم نعمته