2777
2789

عزیزم خیلی ها هنوز با اینکه سن شما رو دارن ازدواج هم نکردن. و قراره تازه بعد از شما هم بچه دار بشن. کسی رو میشناسم تو ۴۰ سالگی بچه دار شد. خدا برات حفظش کنه.جاری من بعد ۲تا بچه توی ۳۷ سالگی سومی رو آورد. خیلی هم عالیه. چقدرم بهشون مزه داد سومی. 

راست می گی بچه چندم

اسی من اینقدر دیدم بچه دوم بخصوص سوم ۴۰ سالگی اوردن شما که خوبی 

مادربزرگ خودم خاله کوچیکم ۴۰ سالگی اورد وقتی فوت شد خالم یه بچه دانشجو و یه بچه ابتدایی داشت حالا تازه خاله من زود ازدواج نکرد و بچه دار نشد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه ربطی به سنتون داره چه حرفایی میزنید سن فقط یه عدده ... بستگی به روحیات و اخلاق خودت داره ..‌ طرف مامانش جوونه ولی مث سگ پاچه بچه هاشو میگیره .‌‌ بعضیام مامانشون پیره ولی رفیقه با بچه هاش ..‌ همه چی بستگی به اخلاق داره نه سن

قیافه من 🔫😑😑 وقتی توی تاپیک خانومای باردار میرم۰۰۰ از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره🔫😑 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه🔫😑تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه🔫😑یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه🔫😑 موز خوردم بچم نیوفته🔫😑 چایی داغ خوردم بچم نسوزه🔫😑 الویه خوردم تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره🔫😑 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑باد پرده رو تکون داد نوار سرپی توی پرده توی هوا معلق نشه روی بچم اثر بزاره🔫😑😑 بچه فامیل با لیزر اسباب بازی انداخت رو شکمم واسه بچم ضرر نداره🔫😑 عطر میزدم تاپم نازک بود ریخت رو شکمم بچم خفه نشه🤕😑😑 کشمش خوردم بچم فلان نشه... یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه... مادر شوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی، مگه چند روز دیگه داری تا زایمان؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑 خواستم بدونی که تا ابد هرجا ۲۰۷ مشکی ببینم قلبم مچاله میشه بخاطر تو 💔🕊

بله .حالم بده تا صبح به خودم فخش می دم خدا چرا منو امتحان کردی طفلم گناه دا ه زود یتیم بشه .کاش اجا ...

😳😳😳😳😳 عجب.  الان کلا سن باروری بالا رفته.  خیلی عادیه که خانم ها تا 45 سالگی هم بچه بیارن 

همون زمان قدیم هم تا 40 و 50 سال بچه می اوردن 

یه زن فامیل داشتیم 49 سالش بود و مریضی قلبی داشت بعد ناخواسته باردار شده بود همه اش گریه می کرد که من موقع زایمان می میرم!  الان بچه اش 25 سالش هست خانومه هم هنوز زنده هست و داره زندگی می کنه. ما همه اش فکر می کردیم این بچه قراره به یتیمی بزرگ بشه!  واقعا عمر دست خداست.

الهم عجل لولیک الفرج

چشم اصلن بی این فکره کنار نمی ایم .اعتماد به نفسم اومده پایین دوست داشتم مامان جوان بودم یه دهه که ب ...

اینقدر ذهنتو درگیر نکن..زرنگترین همکلاسی پسرم  الان ۹سالشه مامانش حدود ۵۰ ساله هست..بچه سومه...ماشالله پسر باهوش ،قدبلند.خوشگل. مامانش هم باحوصله تمام کاردستیا رو سریع وقشنگ براش درست میکنه...مهم خودتی که مامان با حوصله ای باشی..وگرنه زن کم صبر وبداخلاق ۲۵ سالگی هم‌بچه بیاره نمیتونه درست تربیتش کنه

 پارسا پسرمامان😍
بله .حالم بده تا صبح به خودم فخش می دم خدا چرا منو امتحان کردی طفلم گناه دا ه زود یتیم بشه .کاش اجا ...

چرا چرت و پرت می گی؟پیامبر خدایی که می دونی زود می میری‌بچسب به زندگیت و بزرگ کردن بچه ت.با این بچه بازی ها خودتو نابود نکن‌

چقدر درگیری ....جاری من بچه دومش رو ۴۷ سالگی به دنیا آورد بسیار هم باهوش بچش....من خودم ۳۸ هستم و تازه تو فکر دومی حتی اقدام نکردم ..اطرافیانم اکثرا ۴۰ بچه سوم یا دوم آوردن و راضی هستن

کاربری دوم ..   یه بار تعلیق شدم 
انتظار ندارم ولی لذت با هم بودن تو اون سنه آدم مثل دو تا رفیق می شه تا می یای کیف کنی خدا خافظ دنیا ...

دور از جون مگه می دونی تا کی زنده هستی فقط خدا می دونه پس از این فکرها نکن عمر دست خداست مرگ پیر و جوان نداره حالا مونده پیمانه کی پر بشه

چرا می گم مثلا هفتاد سال اون ۳۴ سال یا هشتاد اون ۴۴ سال .

سلام

اون سری هم صحبت کردیم عزیز دچار وسواس فکری شدید

اون رو درمان کنید فرزند دارشدنتون مشکلی نداره اتفاقا موهبته

باید گوش هامون بشنوه از آقا مهدی باکری و همت و چمران و حاج قاسم، باید چشهامون ببینه اونچه که کوردلان عالم نمیبینند، باید قلب و عقلمون درک کنه زندگی به سبک مقاومت و ایستادن پای عقاید رو، تا بتونیم حق رو از حق نما تشخیص بدیم و با شجاعت در لشکر حسین(ع) باشیم.شهید همت: {در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید.} بسوز ای سعی باطل،پرچم ایران نمیسوزد/نمیدانی مگر در شعله ها ایمان نمیسوزد🇮🇷❤️دوستانی که میخواید نماز خوندن رو شروع کنید تاپیک شروع نماز داریم، آموزش نماز هم گذاشتیم، اگر میخواید شروع کنید یا علی(ع) بگید و بیاید تاپیک شروع نماز. یقین داشته باشید اگر این متن رو میخونید، دعوت شده حضرت زهرا(س) هستید💚 حضرت زهرا(س) میتوانست در قضیه مسکین و یتیم و اسیر بگوید که بروید مسجد پیغمبر! خوب حکومت اسلامی است و باید انجام بدهد. نه، وظیفه حکومت، وظیفه جامعه را نفی نمیکند. انسانها در جامعه موظفند که به یکدیگر کمک بکنند. هم کمک مالی هم کمک فکری هم کمک آبرویی. این درس فاطمی است، این معرفت فاطمی است. رهبر انقلاب اسلامی. عشق❤یک زینب و هفتاد و دو سر میخواهد...بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد❤اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر🍀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز