2777
2789
عنوان

کیست 😔😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 1087 بازدید | 104 پست
pcod یعنی جی؟ تنبلی تخمدان درمان میشه چجوریه؟ قبلا مشکلی نداشتم راحت باردار شدم  و مریودامم ...

درمان میشه اگه رعایت نکنی دوباره بر میگرده.بادکش رحم و تخمدان انجام بده رحم و کمرتم با روغن ماساژ بده.

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درمان میشه اگه رعایت نکنی دوباره بر میگرده.بادکش رحم و تخمدان انجام بده رحم و کمرتم با روغن ماساژ بد ...

بادکش رحم چیست

فقط 15 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
گذشته ای که حالمان را گرفته، آینده ای ک حالی برای رسیدنش نداریم وحالی ک حالمان را بهم میزند ،چه زندگی خوبی!!!!
تبلی تخمدان چکار کنم؟ چرا حالا همه اینجورین این همه درد و مرض

نمیدونم والا قدیم چطور همه زود باردار میشدن کلی بچه میاوردن نه دکتری نه جیزی سالم هم بودن الان همه درگیریم این همه مرض نازایی و...

خدایا میدانم که میبینی...
تبلی تخمدان چکار کنم؟ چرا حالا همه اینجورین این همه درد و مرض

همش بلخاطر تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین دی و مرغاست.راسیتی ویتامیت دی هم مصرف کن حتما حتما.احتمال خیلی زیاد ویتامین دی بدنتم کمه.

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
درمان میشه اگه رعایت نکنی دوباره بر میگرده.بادکش رحم و تخمدان انجام بده رحم و کمرتم با روغن ماساژ بد ...

بادکش رحم و تخمدان چه جوریه؟

خدایا میدانم که میبینی...
بادکش رحم چیست

دستگاهیه راحته از لوازم پزشکیا بخرین بیست تومنم نمیشه  اینم شیشه هاشه

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
دستگاهیه راحته از لوازم پزشکیا بخرین بیست تومنم نمیشه  اینم شیشه هاشه

کجاباید بزاریم🤤

فقط 15 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
گذشته ای که حالمان را گرفته، آینده ای ک حالی برای رسیدنش نداریم وحالی ک حالمان را بهم میزند ،چه زندگی خوبی!!!!

اینجاهاباید بزارین خیلی خوبه 

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
اینجاهاباید بزارین خیلی خوبه 

مرسی عالی😍درداره؟بعد برای چیاخوبه اینکار دیگ؟

فقط 15 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
گذشته ای که حالمان را گرفته، آینده ای ک حالی برای رسیدنش نداریم وحالی ک حالمان را بهم میزند ،چه زندگی خوبی!!!!
کجاباید بزاریم🤤

عکسشو گذاشتم.اول با روغن ماساژ بده بعد بزار.شوهرم برام انجام میداد خیلی خوبه.پشت ساق پا هم بزار .ویتامین دی هم یادتون نره.

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
عکسشو گذاشتم.اول با روغن ماساژ بده بعد بزار.شوهرم برام انجام میداد خیلی خوبه.پشت ساق پا هم بزار .ویت ...

خیلی ممنونم عالی کامل بود😘

فقط 15 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
گذشته ای که حالمان را گرفته، آینده ای ک حالی برای رسیدنش نداریم وحالی ک حالمان را بهم میزند ،چه زندگی خوبی!!!!
مرسی عالی😍درداره؟بعد برای چیاخوبه اینکار دیگ؟

خواهش میکنم.برا همه چی منظم شدن گرن شدن رحم تخمدان .درد نداره اولش کنی درد داره اگه زیاد بکشیش ولی عادی میشه.بادکش واسه همه چیم خوبه انقد دوست دارم بخصوص پشت کتف 😍

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز