سلام.خانمها کی تا حالا بین سیکل قاعدگی لکه قهوه ای دیده...من دقیقا روز تخمک گذاریم .لکه قهو ه ای دیدم..تا روز پر بودیم بیشتر 16روز مونده...گفتن اول تست بده من بی بی چک زدم منفی بود ...البته دوماه اقدام کردم برا بارداری..درد زیر شکم دارم مثل پریودی
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نمیدونم.خارش .سوزش اینچیزا ندارم .اصلا این ماه ترشح نداشتم ...تا دیشب تا حالا حس میکنم.اونم لباس زی رم خیس نمیشه...زمستون هم آزمایش کشت ادرار رو انجام دادم همه آزمایشات بود دکتر چیزی نگفت .حتی عفونت مجاری ادرار هم نداشتم...خیلی تکرر اد ار هم میگیرم.این ماه..بعضی وقتا...اما مجموعا ترشحی که نشانه عفونت باشه یا سوزش خارش نداشتم